خب خب لاولی ها دقت کنید تا سه شنبه وقت دارید و هر کی نفرسته سه روز اخراج میشه
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب خب لاولی ها دقت کنید تا سه شنبه وقت دارید و هر کی نفرسته سه روز اخراج میشه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام من جانگ مین هستم و کارم اینه با ایدل ها مصاحبه داسته باشم و راجبشون تست بسازم
میخوایم که برای 15 دی ساعت 3:00 یه مراسم داشته باشیم مثل مراسم ماما ولی به اسم جانگها که توش
بهترین سولوییست خانم/اقا،بهترین کامبک،بهترین گرلبند،بهترین بوی بند،بهترین اهنگ سولو،زیبا ترین ایدل خانم/اقا و...
میخواستم که از تمام سولوییست ها و گروه هاتون درخوایت کنم توی این مرایم حضور داشته باشن میشه به همشون اطلاع بدید چون خیلی زیادن و من به کمپانی های زیادی باید برم
15 دی چهارشنبه ساعت3 توی همین اک تست مراسم جانگها
دوستان من تو اسلاید دوم اشتباه کردم گفتم کیم یونا با گروه یک
ببخشید
های لاو من و کیم یونا هنوز دبیو نکردیم که بخوایم لایت استیک و... رو انتخاب کنیم
عزیزم اون ها هم دیبونکردن
از الان میگم که وقتی دیبوقراره کنید کاراتون کمتر باشع
و شما و کیم یونا یک گروهید تستش گذاشتم تو بررسی ولی هنوز نیومده
مرسی
اها