یه چند تا تئوری گذاشتم براتون اگه دوست داشتین بگین پارت دو رو بنویسم ❤️😘
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
یه چند تا تئوری گذاشتم براتون اگه دوست داشتین بگین پارت دو رو بنویسم ❤️😘
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خیلی عالی بود💙💙💙
اسلاید نه کاملا درست بود
عزیزم من که خر نیستم میدونم کپی کردی پیجی هم که ازش کپی کردی تو اینستاگرام بوده
خوب که چی همه کپی میکنن
چرا به خودت فوش میدی خوبی
الان تو یه دونه نشونم بده من قبلا ندیده باشم😒
اول فوش نده دوم همه کپی میکنن یک جوری میگی انگار تنها آدم روی زمینی که کپی نمیکنه واقعا که خجالت بکش
اون آخری صد بار واسه من اتفاق افتاده😂
#همدردی 😄
جالب بود ولی اینا تئوری نیستن چون علمی نیستن
اینا فقط احساسات ما هستن
دیگه ببخشید 😅
من برام واقعا جالب بود
منتظر پارت دو هستم
چشم😉
عالی بود هیچکدوم رو نمی دونستم
من میتونم وقتی نفس میکشم حرف بزنممم
چند ثانیه اول اره ولی بعدش نمیتونی
خوب بود
پارت دووو
چشم😉