5 سال پیش 10 اسلاید 225 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (123)
  • نامردا قسمته بعد منتشر شید . برید دیگه 🥺🥺🥺🥺

  • خب حالا که همگی اینجا یه میوه برداشتید منم سیب زمینی خلالی سرخ شده با سس ( از همه خوشمزه تر شدم 🤣 )

    • 😅😅😅😅😅

    • 😂😂😂😂
      من باقالی😂
      تو سیب زمینی سرخ کرده😂
      اجی رها هم تاج سر❣️❣️❣️

    • عاشقتم اجی جونم .

  • پانیف باقالی چیه

    • باقالی یه نوع گیاه میاشد😐😶

    • گیجم کردی یادم رفت چیه😶😂

    • پانیف نه اجی کیانا . بله تبقه تحقیقاته اجی کیانا باقالی یک نوع گیاه می باشد .🤣🤣

  • اجی رها پسر عموت چرا نمیاد؟!
    مریض شده؟!
    اگه اومد میشه خودت هم بمونی🙏🏻

    • امیر رضا کلن دیگه نمیاد تستچی و از تهرانم رفته . ولی اگر بیاد؟با یه اکانت جدید میام 🙃🙃🙃🙃 . ولی به نظر من نمیاد

    • وا مگ چش شده؟! 😶😶

    • راستی ابجی خانم جواب منو ندادی هنوزا😑

    • گفته که نگم 😐😐😐

  • آجی رها پارت بعدی پس کی میاد؟🥺
    خسته شدم🤧
    تولو خدا زود تر بزار🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    راستی پارت ۱۰ داستانم هم اومده آجی جونم💚💜❤
    خواستی برو بخون نفسم😘😍❤

    • بخدا من گذاشتم تستچی باید تایید کنه . قشمته بعد ۱ هفته ای هستش بررسی هستش .

    • نظر دادن اجی جونم . خیلی قشنگ بودش ❤❤❤❤❤😋

    • ممنونم عزیزمممم❤❤❤

  • 😭😭😭😭😭😭 من پارت بعدی موخوام

    • منم می خوام 😭😭😭😭😭

    • منم این وسط باقالی😶😐

    • اج جونم چرا باقالی شما اواکادویی . درست نوشتم ؟؟؟؟ 🥑🥑🥑🥑 . درست نوشتم . 😘😘😘😘😘

    • منم این؟وسط پرتغالم؟ ؟؟؟؟؟

    • نه بابا شما که تاج سری💋

  • عالیییییییی بود من میرم از اول فصل جدید بخونم 😍😍😍😍 ب زودی داستانم رو مینویسم 😊 منتظر قسمت بعدی هستم داستانات حرف ندارن عالین❤❤❤❤

    • اخجون . فصله سوم نیش عقرب به عبارتی

  • رها جون میگم چی شد گفتی تا آخر هفته الان که از آخر هفته دو روز گذشته

    • منظوز این هفته هستش که الان دوشنبه هستش . تا اخر این هفته شاید بیاد . به خدا من داستان رو وارد کردم دیکه به تستچی مربوطه

  • هورااااااااا اجی رهاااااا😍😍😍😍😍
    خبر خوووووووووووووش
    طبق قولی که داده بودم اینقدر رو مخ پشمک راه رفتم که تعطیل شد مخش بنده خدا😐😂
    و بقبولید که او که نوشتن مستر دارک را از ۷ بهمن شروع کنه بفرسته واسه من منم واستون میزارم😍😌❣️
    و طبق اطلاعات جدید تر مستر دارک بسیار غمناک تر از قبل خواهد شد.و شیپ قابل پیش بینی ای ندارد😌❣️
    نفس همتون کیانا😶😜😂😐

    • اخجوووووووونم . دمت گرم اجی جونم عاشقتم اجی جونم 😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘

    • قابلت رو نداشت اجی جذابم💋💋💋💋😜
      ولی اجی اینقدر ناجور رفته بودم رو مخش افتاده بود دنبالم از اونجایی که اینو شوکولات(پسر دایی ما) و کارامل(اون یکی دختر خاله ی ما که اسمش یگانس) با هم جورن با هم افتاده بودن دنبالم😂😂 نزدیک بود پشمک بهم نمیدونم اسمش چیه ولی فک کنم سایکیک بزنع😶😶وگرنع الفاتحه مع الصلوات😂
      ولی تا اخر این هفته بهم میده منم میزارم کع در کل ۲ هفته طول میکشه😜😍😍😍😍

    • از خوشحالی دارم می میرم عاشقتم لجی جونم

    • به احتمال ۹۹/۲۵😁
      مستر دارک پارت هفتش چهاردم یا پونزدهم منتشر میشع😍
      البته واسه پارت بعدش شرط و شروط قائل شده دختر خاله ی من😐

    • اشکال نداره مستر دارک اندازه ی دنیا ارزش دارههههههههه .

    • یه سوال میپرسم راستش رو بگو اجی رها😶
      یه دلیل بیار به مستر دارک خوب باشه😐

    • گفته که برای پارت ۸ مستر دارک باید بترکونید😐
      خب خدایی این پارت زحمت فراوان داشت هم عکسش هم نوشته هاش هم اسم و قدرت های ویلنش هم هم متن های مسخرش
      خدایی واسه این پارت بیچاره چلاق شد

    • مستر دارک اسمش قشنگه . نویسندش قشنگه . طرفدار هاش قشنگن . این همه دلیل . حتما که می ترکونیم

    • اره اسمش جذابیت داره 😜😍
      من هیچ وقت اجی جونم فک نمیکردم از دختر خالم خوشت بیاد😶😶
      سر. همون ماجراهای.....
      فهیمدی دیکه اجی خوشگله چی میگم؟!

    • راستش نفهمیدم 😜😜😜🤭

    • وای چه عالییی آجی کیانا 😍😍😍😍😍
      راستی میشه بپرسم چند سالته؟

    • اگه از نظر دختر خالم«پانیف اصلیه»
      بخوایم بگیم من ۹ سالمه😂😂😂
      ولی واقعا من ۱۴ سالمه😊

  • یالا یالا ما بعدی رو میخوایم یالا ما بعدی رو میخوایم یالا

    • اقا منم موافق😂😂😂🙌🏻
      یالا یالا پارت بعد رو میخوایم یالا
      سلام عزیزم من یه پارت معجزه اسای قسمت ششمش رو میخواستم پولش هم حساب شده لطفا با پیک بفرسیدش😐😂😜
      زده به مغزم درک کنید😂
      پشمک انلاین نیس که باهاش بچتم زده به مخم😂😂

    • یالا یالا تستچی بعدی رو بزار یالا یالا تستچی بعدی رو بزار 😂😂😂😐

    • 😂😂😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.