5 سال پیش 6 اسلاید 29 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (55)
  • مدیر جان من تستم منتشر شد و اگه بخواین یه تست برا لایت استیک میزارم که برا گروه هایی که میخوان دبیو کنن استفاده کنی؟

  • اصم اصتیج:minji^-^🥨
    صن اصتیج:14^-^🍓
    اصم اصلی:حدیث^-^🥑
    صن اصلی:14^-^🧚‍♀️
    لقب:بانی _ رپر پدرسوخته /: ^-^💫
    دوره ی کاراموزی:نمدونم^-^🐾
    عکص آیدل یا صلبریتی:عکسشو تو یه تست دادم متاسفانه اسمشو نمدونم^-^🎀
    گروه یا صولو:سولو^-^🧸
    موقیتت:^-^🍪
    رنگ میکروفن:مشکی ^-^🧚‍♀️

  • ببخشید من کامنت دادم ولی منتشر نشد میتونم تست بسازم؟•-•

  • اصم اصتیج:^-^ پارک مینا🥨صن اصتیج:^-^۱۷.۱۸🍓اصم اصلی:مینا^-^🥑صن اصلی۱۱:^-^🧚‍♀️لقب:^-^مینی.کتی💫دوره ی کاراموزی:۱ سال^-^🐾عکص آیدل یا صلبریتی:پروفم^-^🎀گروه یا صولو:گروه^-^🧸موقیتت: دنس رپ ووکال^-^🍪رنگ میکروفن:صورتیح.نشد.بنفش

  • اصم اصتیج:لیسا^-^🥨صن اصتیج:17^-^🍓اصم اصلی:نیلای^-^🥑صن اصلی:14^-^🧚‍♀️لقب:نانا^-^💫دوره ی کاراموزی:3 سال^-^🐾عکص آیدل یا صلبریتی:پروفمه^-^🎀گروه یا صولو:گروه^-^🧸موقیتت:دنسر،رپر:^-^🍪رنگ میکروفن:صورتی^-^🧚‍♀️

  • میگم بت بگم ارمیتا😐ابجیم میاد آبجی واقعیم اسمش:B_D:BADهست تو یکی از تستاش بش کامنت بده میخواد بیاد گناه داره😐

  • میش حقوق ها رو بگید و چکار برا منیجر شدن بکنیم

  • عاجي من يه تست در اين مورد ميسازم :)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.