5 سال پیش 12 اسلاید 282 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (47)
  • من مهری ام و درون گرا هستم

  • عالی بود ممنون بابت تست
    به تست های منم سر بزن

  • من فروردینیم
    درست بود

  • من مردادیم🍓🍓

  • من که اصلا خوشم نیومد از متنی که نوشته بود دی ماهی ها خیلی خفنن البته تیری ها هم هستن تیری ها خیلی خیلی خیلی بیش از هزار بار خفنن و بعضی موقع ها هم رو مخ ادم نمی رن و درونگرا هستن تیری ها

    • ممنون😐
      تازه خودمم اینجا هستم میتونی بگی نوشته بودی نه نوشته بود! ://
      😐😑🙄😶

    • من هر کسی که تیری بوده رو میشناسم که برونگرا بوده نه درون گرا

  • من اسفندی ام ولی درونگرام

  • همش درباره مهر درست بود ولی من رک نیستم😭

  • سلام کاملا درست بود من خردادی هستم اما خب درونگرا نیستم و هیچ خردادی ای را ندیدم درونگر باشه😂🤦‍♀️

    • ولی حالا من همه‌ی خردادی هایی که دیدم درونگران ولی خب دیگه ببخش😂😂🤦🏻‍♀️
      ممنون که نظر دادی

  • مرداد تقریبا اشتباه بود😑

    • دیگه ببخشید اخلاق بیشتر مردادی ها اینجوریه ولی اگه فرق داره اخلاقت تو آدم خیلی خیلی خاصی هستی و تکی😃🙂😉😊

  • سلامممم. راستش من ابانیم ولی زیاد شیطون نیستم ولی بقیش درست بود کاملا. خیلی جالب بود ممنان.

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.