سلام بچه ها من امدم بعد قرن ها یه مدتی نبودم چون همش تو درس بودم
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام بچه ها من امدم بعد قرن ها یه مدتی نبودم چون همش تو درس بودم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من از همه اعضا بلک پینک بدم میاد ولی از جیسو نه😍😍😍😍
چرا؟ 😑 همه اعضا خوب هستن به بلینک باید از کل اعضا حمایت کنه
😐
اوخیییی بایس کیوتمممممممممممممممم
🥺💕
آره بزار
مرسی از نظر😍
های لاوی🍫
خوشحالم که دارم باهات صحبت میکنم🍭
چهار تا دختر کیوت تازه دیبو کردن و به حمایت شما نیاز دارن❤
میخام که فنشون باشی یا فقط ازشون حمایت کنی🎤
اسم گروه:White flower🎶🍬🌷
نام فندوم:وایت😨😍😍😍
اگه میخای اسم هاشونو بدونی و عکسشونو ببینی انگشتتو بچرخون روی پروفایل🍭
دخترا خیلی به حمایت نیاز دارن❤
به تست هاشون سر بزن✋
دوستت دارم🌷
سلام باشه حتما فن شون هستم و حمایت شون میکنم😃
میسی