5 سال پیش 6 اسلاید 437 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (35)
  • وایییییییییییییی نه نه نه

  • اگه دیسبند بشن کره رو رو سر پی دی نیم خراب میکنمممممم💔حتی عمر نمیکنم چون همونجا دار فانی را وداع میگویم🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️من به خاطر رسیدن به کره و دیدن اونا درس میخونم

  • من چند بار تو weverse برای شوگا نوشتم
    You are so young🙂😂
    آخه اینا هنوز جوونن درسته که فعالیتشون زیاده و کارهاشون سنگینه ولی به نظر من هنوز جوونن
    دوستم میگفت اگر اونا پیرن ما هم میانسالیم😐

  • عرررررررر
    ج چ:شما بهنرین کسی بودین دیدم انقدری خوبین نه نمیتونم توصیفتون کنم شما خیلییییی کمکم کردین ازتون ممنونم🙂

  • 😭😭😭😭😭اگه دیسبند بشن
    این دنیا که هیچ
    حتی بهشتو هم نمیخوام😭
    اکسو اعضاش رو کمپانی از هم جدا کرد
    جیفرند... 😭
    و حالا هم دوباره نوبت هایب شده میخواد مثل جیفرند بکنه 😭
    این انصاف نیست
    امروز اخرین کامنت های طرفدارای جیفرند رو باز خوندم
    و گریه کردم
    دوباره عکس های 12 نفره اکسو ور نگاه کردم

    • وای وای اکسوووووو رو نگووووووو جیگرم داره آتیش میگیره🚶🏻‍♀️🥲

    • یعنی اکسو دیسبند شده؟💔
      خاک عالم 💔
      خیلی ناراحت شدم💔وای

    • نه دیسبند نشده فقط به اینکه یکی شون دیسبند بشه فکر میکردم که زندگیم نابود میشه🙃نترس هنوز اس ام به فکر قتل اکسوال ها نیس

  • اگ بی تی اس دیسبند شه من خودمو از کل‌زندگیم‌دیسبند میکنم .‌

    چالش:حرف هایم ب بی تی اس: سلام برترین گروه من یک کیپاپر مولتی فن هستم میشه‌دیگ نگید پیر شدیم چون شما هنوز خیلی جوونید‌شما باید بخاطر دل ارمی هام ک شده اگر دیسبند شدین ک اگر دیسبند شدین و قرارداد روتمدید نکنید من خودمو از کل زندگیم دیسبند میکنم‌ . شما باید بعد از دیسبند شدن تمدید کنید وگرنه ما می‌میریم.‌ میدونین چیه؟بی تی اس برترینها کیوت ترین‌ . شوگولی من‌ نامی قشنگم هندسام‌‌کیوتم موچی‌ با استعدادم تهیونگی مهربونم کوکی خرگوشی من هوپی

    • عزیزمممممممم🥺🥺🥺
      نه ایشالا دیسبند نشننننن اونا تازه تو اوجننننن🥺

    • دیسبند شن من از دنیا میرم

    • بیگ هیت رو رو سر صاحبش خراب میکنم اگر بی تی اس رو دیسبند کنن

  • موخای عررررررر بزنم😭😭😭😭😭💔💔💔💔
    از این انرژی منفی ها نزارید من گلبم میگیرح😭😭😭💔💔

  • اگه دیسبند بشن بدون حرف خودم میکشم مگه میتونم بدون این هفت نفر زندگی کنم واقعا شاید باور نکنی اما این تستس انجام دادم قلبم احساس میکنم درد میکنه

  • 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • لگبسبتبیتیبکبزطتطبیبیتطتفع

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.