5 سال پیش 9 اسلاید 25,190 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (38)
  • خب تو باید یکم زیاد خشن بشی فکر کنم همه روی تو سوار هستن و .... پس سعی کن جدی تر بشی😐😙
    اصلا فکر نمی‌کردم اینو بده 🫥

  • توووووو خیلی خشن هستی اگه اینجوری پیش بری جایگاه خوبی در جامع نخواهی داشت و نمی توانی دوست های زیادی داشته باشی 😃😐😍😘
    _________________
    بد شد که

  • تو یکم زیاد خشن هستی سعی کن ریلکس تر بشی که از حد خودت گذشتی ☺😗😝

    مجموع امتیاز شما115 امتیاز

  • تو یکم زیاد خشن هستی سعی کن ریلکس تر بشی که از حد خودت گذشتی ☺😗😝



    اوم من خیلی خشنم😂

  • تو در حد عالی هستی سعی نکن بیشتر یا کمتر خشن بشی که کسی رجعت نمی کنه بگه بالای چشمت آبرو هست اما در این حال دوست های زیادی هم داری 😊😙

    جدی؟
    من که سر کوچیکترین چیزی عصبی میشم وخشونتم وبروز میدم‌اما احساساتم ومعمولا بروز نمیدم

  • تو در حد عالی هستی سعی نکن بیشتر یا کمتر خشن بشی که کسی رجعت نمی کنه بگه بالای چشمت آبرو هست اما در این حال دوست های زیادی هم داری 😊😙
    مجموع امتیاز شما
    70 امتیاز

  • تو در حد عالی هستی سعی نکن بیشتر یا کمتر خشن بشی که کسی رجعت نمی کنه بگه بالای چشمت آبرو هست اما در این حال دوست های زیادی هم داری 😊😙

  • تو یکم زیاد خشن هستی سعی کن ریلکس تر بشی که از حد خودت گذشتی ☺😗😝

  • تو در حد عالی هستی سعی نکن بیشتر یا کمتر خشن بشی که کسی رجعت نمی کنه بگه بالای چشمت آبرو هست اما در این حال دوست های زیادی هم داری 😊😙

  • توووووو خیلی خشن هستی اگه اینجوری پیش بری جایگاه خوبی در جامع نخواهی داشت و نمی توانی دوست های زیادی داشته باشی 😃😐😍😘

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.