حواستون سر کلاس باشه
ایا قوی ترین بمب رو میشناسی. توی کامنت بم بگو
یک بمب قوی تر از بمب هیروژنی وجود داره به نام بمب نمکی
این بمب (بمب نمکی) هیچ وقت امتحان نشده چون این بمب می تونه یک شهرو غیر قابل سوکونت کنه و اگر در بیابان ها این بمب رو امتحان کنند هیچ کس در اون بیابان نمیتوانت برود. زیرا مسموم شده و بعد 3 روز میره زیر خاک یعنی همون میمیره
پدر همهٔ بمبها یا (به روسی: Папа всех бомб)، نام قویترین بمب گرمافشاری جهان است که در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۷ توسط روسیه آزمایش شد. این آزمایش در پاسخ به آزمایش «مادر همهٔ بمبها» بود که توسط ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۰۳ انجام شد که پیش از «پدر همهٔ بمبها» قویترین بمب گرمافشاری جهان بود. تماممم
ادامه ی اسلاید قبلی نوع : سلاح گرمافشاری اولین سازنده : روسیه تاریخچۀ خدمترسانی ( مورد استفاده : نیروی هوایی روسیه جنگها : مداخله روسیه در جنگ داخلی سوریه ) تاریخچۀ محصول ( طراح : نیروهای مسلح فدراسیون روسیه دوره تولید : ۲۰۰۷ ) مشخصات ( جرم : ۷٬۱۰۰ کیلوگرم «۱۵٬۶۵۰ پوند» Filling ترکیبی از مواد منفجره ی بسیار قوی و پودر آلومینیوم و اتیلن اکساید Blast yield معادل ۴۴ تن تی ان تی )
لایک یادت نرههههه با فالو. با کامنت. تو اسلاید اول. قویترین بمب اتمی جهان تزار نام دارد که 2500 هزار قویتر از بمب هیروشما است. پشماتو برام کامنت کن😂
باحال بود
عمو چند سالته؟
12
برا چی
همینجوری
فالویی بفالو