برویم برای تست 😐🧑🦯🕳️
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
برویم برای تست 😐🧑🦯🕳️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
همه جا ولی بغل دوست نه چون دوستی ندارم و نمیخوام داشته باشم
هزاران دفه روی تحتم گریه کردم بارها زیر بارون اشک ریختم
من جلو آینه(فازمونمد)وتخت و کلاس (البته تو کلاس بغض کردم)
یه جورایی رو تخت بودم داشتم گریه میکردم خیلی قبل پیش بعدش رفتم جلو آینه خندیدم گفتم وا منکه می تونم بخندم(هرکی فازمو فهمید بهم بگه ممنانم)
زیر بارون😪
هعی بعدشم که سرما میخوری 😐😶 خیلی بده
آره عوضش غم یادت میره🤣🤣
من صر تخت فق(:
کلا همه تو بغل مح عررررر میزدن ولی من تو بغل کصی حتی مامانم گریه نکردم کلا موقع گریه خیلی تنهاااام و از وقتی یادمه کصی نبود بغلم کنه بخاطر همین خدم خدمو بغل میکنم :)
من ن کسی بود که بیاد بغلم ن خودم برم بغل کسی تنها کسی که من باهاش راحت بودم بالشم بود همیشه منو بغل میکرد😐😂😶
هععععی مح همیشه موگم قدر بالشتامونو بدونیم چون اشکامونو اونا پاک کردن
همه جا تو مدرسه دو یت سه بار
آخی 🥺😟
فقط رو تخت😐😂
خیلی بده وقتی خوابی گریه میکنی اشکات میرن تو گوشت😐😂
زیر دوش 🙂
جلوی آیینه 🌌🙂
روی تخت 🛌🙂
عالییییییییییییییییییییی 🖤
زیردوش خیلی خوبه🙂🖐️
💕🖤
اوهوم 🙂❤️
بغل دوستم نچ برعکس وقتی بهم میرسیم ف.وش میدیم به همدیگه :)
اممم هرچی تو رابطه راحت تر باشی بهتره،😶
دوروسته
همش به جز بقل دوستم 😐اگرم شده باشه من یادم نیست😂
😂😂😐 چجوری یادت نی