بعضی ها گفتن بیو برا تنهایی بزارم . به رو چشم . اینم بیو برا تنهایی 😔
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بعضی ها گفتن بیو برا تنهایی بزارم . به رو چشم . اینم بیو برا تنهایی 😔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
شرح حالم🙂بود
بازم بزار غمگین تر
مرسی
تست خوب بود تست های منم بخون جالبه بیزحمت اگه دوست داشتی
خنده واسه من دیگه یه چیز پوچ و بی معنی شده :/
یه دفعه بعد از یه اتفاق بد دوستام شرط بندی کرده بودن که هرکس من و بخندونه برندس :|
برای منم
من وقتی اون اتفاق افتاد مردم و ی آدم متولد شدع شدم
سعی کردم این آدم تازه متولد شده بخنده .
شرط خوبیه
کسی تونست تو رو بخندونه
من واقعا موندم از دست شما دو نفر چی بگم 🤐🤐🤐🤐
🤦✋🏻✋🏻✋🏻
-_-
عزیزم ببخشید اصلا دیگ ن تست عشق میزارم ن از اینا
آفرین 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
حتما خیلی غمگینی که تمام تست هات غمگینن🥺
اره خیلی خیلی
ولی سعی میکنم خیلی رو بیارم پایین و بشه کم
ممنون که خوندی
جالبه
ممنون داداش آرشام
عالییی بود راستی دوستان انقد غمگین نباشین بهترین حالت یه ادم تنهاییشه اونوقت دیگه هیچکی نمیتونه اذیتمون کنه و راحتیم واگه میشه داستان من یعنی استارباتر فلای رو لطفا بخونید ممنونم💜🙏🏻
درسته
منم دارم از فاز غمگین میام بیرون
قراره بترکونم
حتما میخونم داستانت رو
فقط گذینه 4 رو فهمیدم از بقیش حتی یه کلمه هم نفهمیدم 😐😐
ولی خوب جالب بود 👍
واقعا 😮😮
ممنون که خوندی 😀
اره 😂
خواهش میکنم 😁