سلام کیوتا 😘 امیدوارم خوشتون بیاد بریم برای تست😋🧁
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام کیوتا 😘 امیدوارم خوشتون بیاد بریم برای تست😋🧁
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تو بستنی هستی🍨😋 ببخشید اگه خوشت نیومد 😔 بای بای 😘
من عاشق بستنی هستم.مخصوصا انبه ای.پس من بستنی انبه هستم😂
پشمک رنگین کمونی 🍭🌈😐✋🏿 واقعا ؟ =| اخح چرح ؟ اونم پشمک :\
من پشمکم 😜😀😀😀
پشمک رنگین کمونی
به به 😝باید مواظب باشم کسی منو نخوره 😂اتفاقا خیلیا به من میگن پشمک😏
شدم بستنی
راستی تستت هم عالی بودددددددد
تستت عالی بود ✌🏻 خیلی خوشم اومد و دسر درون من بستنی بود .
پشمک رنگین کمون 🧡
عالی خیلی خوب بود،.. 👏🏻💋💗
عااااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییییی
پشمک رنگین کمونی
چه قشنگ
تو بستنی هستی🍨😋 ببخشید اگه خوشت نیومد 😔 بای بای 😘
بستنی دوش دالم😋
ماکارون
من عاشق ماکارون هستم
عالی بود