5 سال پیش 6 اسلاید 511 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (76)
  • یا ازون نوارا که به دست محکم میزنی دستبند میشد🗿

  • من 13 سالمه هنوز
    ولی خوب ساختن داستان های بینهایت تو ذهنم که هنوزم که هنوزه اینکارو میکنم

  • بزرگ ترینننننن دلخوشی من همون بود ک شامپو ک تهش تیله داشتو کف حموم خالی میکردم تا ب تیله هاش برسم

  • دلخوشیم این بود ک پیشرفت کنم ب جایی برسم همیشه خودمو یه مدیر عامل شرکت بزرگ میدیدم ولی الان ک ۱۷ سالمه و دیگه شرایط رو درک میکنم امه ی آرزو هامو ب باد دادم دیگه واقعا هیچی واسم مهم نیست🥲🥲

  • ج چ دلخوشی بچگیم این بود که عروسک جیشو رو دومین نفر تو فامیل گرفتم😂😂✌

    • هیچ وقت برام نخریدن🤕

    • پس نصف عمرت بر فناست عروسک فقط عروسک جیشو😂😂✌

  • دهه هشتادی نیستم ولی اومدم تستت رو پر بازدید کنم 🤣🤣🥴

  • آخ گفتییییییی😁
    اون کیفا بود چمدون بودن هر کی از اونا داشت شاخ مدرسه بود😆
    یا اون کش چل گیسا که باهاشون دستبند میبافتیم
    یادش بخیرررررر🥺

    • وایی من نشده که از اون کیفا بگیرم😂😂
      من از این کشای فانی بافت زیاد داشتم هر جا میرفتم نشون همه میدادم😂😂😂

    • 😂😂😂

  • و منی که دهه نودیم همه ی اینارو تجربه کردم🥲

  • اون زمان تبلت داشتم بزرگ ترین دلخوشی من تبلتم بید ولی الان گوشی ام بزرگ ترین دلخوشیمه

  • آخخخ من تقریبا افسرده شده بودم بخاطر پرشین تون😂😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.