5 سال پیش 15 اسلاید 91 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • جرررررررررر ، مردم از خنده😂

  • تو ارمی نیستی

    • شما کی هستی ک نظر میدی؟

    • اگه آرمی نیستی برای افزایش بازدید و لایک و فالوور تست از بی تی اس نزار تازه همشم کپی بود

    • واقعا حوصله بحس با ت رو ندارم ولی اول اینکه ت بچه اک ب عقلت میرسید میفهمیدی ک من از چیزایی تست میزارم ک ازشون خوشم میاد و طرفدارشونم بعدشم اینکه کپی از رو کسی نکردم چیزیه ک از ی برنامه مث اینستا در اوردم و از انتشار دهنده این عکسا برای نشر شون اجازه گرفتم ت کی هستی ک میای دخالت میکنی الانم ساکت شو و برو ب درسو مشقات برس بچه جون چیزیم ک نمیخوای نگا نکن بای

    • ببین من قطعا از تو بزرگترم و جزو بزرگای تستچی ام پس خودت بچه ای تستم درست عین همین یکی دیگه اینو گذاشته بود ولی اگه اجازه داده که حله

    • خو اگ راس میگی بگو چن سالته ببینم؟

    • تو خودت چن سالته جوجه میرالکسی

    • خو من بگم ت میری یکی بالا ترشو میگی بعدشم اک من جوجه پس احتمالا تو نطفه تخم مرغی 😐

    • نطفه تخم مرغ😂😂😂
      وای خدا اصن حوصلتو ندارم بچه احتمالا فوقش ۱۲ سالته

    • 12 سال🤣لطف داری ولی گذشت اون قدیما یادش بخیر 😐 خودت چن سالته جوجو

    • پونزده سال ؟

    • داری حدس میزنی واقعا؟ 🤣 خودت چی بیخیال دوس ندارم بات بحس کنم موفق باشی دوست عزیز

    • د بگو چن سالته میگم چن سالمه

    • چرا اول ت نگی؟

    • چرا اول تو نگی ؟ خب بگو دیگه
      عجب بچه لجبازی 😂😂🤦🏻‍♀️

    • سنم برا تساوی خوبه ن ادم باید خر پیره باشه ن نوزاد🤣 تقریبا همون 15 ک گفتی 𓆩😅𓆪

    • خب من یه سال ازت بزرگترم در ضمن منظورت ازخر پیر و نوزاد چیه ادم تو هرسنی ادمه نه خر اصلا به سنت نمیخوری

    • مگ ت میدونی مت چن سالمه ک میگی 1 سال ازم بزرگ تری؟
      بعدم مگ من گفتم خر😐 منظورم اینه ک چنان میگی بزرگ تساوی ادم فک میکنه 20 سالته در صورتی ک شاید 16 سالت باشه منظورم اینه ک ادم 20 ب بالا ساله یا همین 18 هم ک نمیاد تست های بچه گونه بنویسه و اینا میاد؟ 😐 چ حوصله ای داره اک بیاد با درسو کاراش

    • میشه ول کنی حوصلتو ندارم

    • میشه ول کنی حوصلتو ندارم

    • خو ت منو ول نمیکنی از همون اولم ت بحس و شروع کردی د بچههه عجبا گیر افتادیم دیگ ج نده اگ واقعا میخوای تموم شه حتی ی نقشه هم نفرس تمام

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.