بچه ها منم بعد دیدن ویدیوش پشمام ریخت نظراتتون نو راجب تئوری هاتون بگید زیر این پست
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بچه ها منم بعد دیدن ویدیوش پشمام ریخت نظراتتون نو راجب تئوری هاتون بگید زیر این پست
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اون نینی که مثلا خورشید بود
چرا منو میترسومین🥺💙
بچگیم ب فنا رف
نمد
ولی خعلی بدم میاد الن ازش😂
😐💔من خیلی بچه بودیم دوسش داشتم
😂💔
چون میگن اونها شیطون هستن آون چیز های که بالا سرشون هست چشم شیطون رو تشکیل میدن
اگه بعضی ها فک کنن دروغه واقعی هست
😐🥲💜
☺☺☺☺
صداهم یه چیزی مثل اقای مجری تو برنامه های ماهاست😐✌
😂😂😂
من میگم این خبرا نیست فقط یه انمیشن سادست
یع داستانی داره که هنوز زمانش نشده که بفهمیم به نظرم به آینده مربوطه بچه بودم خیلی دوست داشتم، چیز زیادی ازش یادم نیست🥲💔
خدا نکشتت🥲
متخصص من ریختن پشم است