6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تهرینا😐💔
اسم من سارینا😐
ایم کراشم تهیونگ💜
یعنی سم خالص+کمی هیدرولیک اسید😂😂😂
ج چ:شومیا
اسم خودم:محیا
کراشم:شوتو
داداشی جونم :/
چقدر میدی ؟
ها منظورت چیه؟ :/
منظورم اینه که باید بهم پول بدی تا به مامان نگم چیکار کردی:/
تو خیلی.... میخوری به مامان بگی:|
شاید باورتون نشه ولی ما ! ما دهه هشتادی ها ما نسل جوان باعث این همه پیشرفت میشیم 😎
آفرین بر ما😐👏
دممون گرم😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
شیرم 😐😐😐😐
شیلا . ندارم 😐😹
ناکوک
نازی
جانگ کوک خداااا
حداقل مال تو بهتر از مال منه :////
ناکوک اسم یه خروس بد صدا توی کلبه عموپورنگه که همه از صداش بدشون میاد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
جررررررررر
عال بود
مخصوصا اسلاید 3😍😍
فالویی عزیزم❤
لیبا😂
اسمم صباعه 🙃
اسم کراشم لیسا😍
حیف من بدبخت که ۲۰۵۰ به دنیا نیومدم🥲🎀
اممم اسم من بهازوکو
اسم خودم بهار
اسم کراشم ایزوکو
وجدانی این چه سمیه :///
عجب سمی شده 😐👏