5 سال پیش 10 اسلاید 131 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • 🌷🌷🌷

  • ببخشید تازه جوابت رو دیدم....خوب دلیل من اینه که رومخه همش نخود هر آشی میشه سد بین دو جوان هست یعنی لیندا و ایدو.....گرفت ایدوی منو پرت کرد زخمیش کرد...فوضوله که اعلام کردم و هزاران دلیل.... کلا دختر عمه من هم مثل خودت فکر میکنه هی میگه لیندو به این خوبی چه گناهی کرده و اینا...تازه طرفدار درجه یک داستانت هست و هر قسمت رو ۸ یا ۹ بار خونده تنها داستانی که دنبال میکنه داستان خودته ولی نظر نمیتونه بده ....دلایل تنفرم از لیندو زیاده اما به خودم دلخوشی میدم میگم لیندو میشه داداش لیندا دوقلوهم هستند اسماشون هم شبیه به همه تنفرم کم میشه ولی بازم ازش متنفرم.....😐😐😑😑😁😁😁

    • 😂😂😊😊ممنومم از تو و دختر عمت

    • 😂😂اره موافقم...عجب شیپ باحالی

  • خيلی خوب بود
    پارت بعدی رو زودتر بزار💖

  • اسم داستانو از من تقلید کردی اشکال نداره ولی دفعه ی بعد اسم داستان را عوض کن

  • من میگم ۱_عالیییییییی بود از لحاظ ساختار معجزه اسایی متفاوت بود...۲_مطمئنم که لیدی بلنش امی هست....۳_تورو خدا یکی رو بیار برای امی ادرین و مرینت باهم باشن هر وقت همچین شخصیتایی رو میبینم یاد لیندو تو اون یکی داستانت میوفتم اخه خیلی رو مخن....۴_خیلی خیلی خوبه که دوتا داستان رو باهم اداره میکنی..۵_حرفی ندارم

    • مرسی عزیزم که نظر دادی ولی من که نمیخام امی سدی برای مرینت و آدرین باشه و اتفاقا اون قراره کمکشون کنه بهم برسن 😁و برای امی یه پسر انتخاب کردم که خودم بشدت دوسش دارم😆حالا حدس بزنین کیه 😂😂😂😂یه سوال چرا اینقدر از لیندو بدت میاد...😐😐گناه داره پسر به این خوبی😂 مرسی از رو حیاتت

    • شاید لوکا باشه ، شایدم یکی دیگه
      ولی من خیلی لوکارو دوست دارم
      😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.