5 سال پیش 13 اسلاید 957 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • تهیونگ همسایه بغلی مونه

  • عرررررررررررر اجی من همیشه زود می‌رسیدم ولی الان همش دیر میرسم ...به خاطر این درسای مادر مر&دس😐🥢چطوری عشقم خوبی؟!
    و ....جررررررررررررر عالیییییییییی بوددد🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • واییییییییی سلام خوخو 🥺😭💖🥺میدونی چقدر گذشته اره منم با این درس فا خی روبه رو شدم سه تا امتحان پشته سر هم دارم 😂💥اجی تو چخبر البته گفتی ها نمی دون چقدر خوشحال شدم کامنت دادی 🥺😂💖💖💥🧚‍♀️

  • سلام آجی دارم میرم مواظب خودت باش بابای😖😞

    • چرااا😥‌‌اخه چی شد اجو

    • هیچ حمایتی ازم نمیشه یه عالمه واسع پستام زحمت میکشم یدونه بازدید هم ندارع
      دریغ از یدونه لایک 💔😭
      واقعا این حق من نبود😖💔

  • من خواب دیدم با پسرا اومدیم ایران رفتیم خونه مامانبزرگم😑
    بعد رفتیم تو و چون شوهر خالم فوت کرده خالم هم شوهر نداره و ۲۹ سالشه 💔😑
    بعد آقا این جین هیونگ که خاله ی منو ندید انقد عاشقش شد هی لاو میترکوندند🤣🤲
    بعدش رفتم دیدم شوگا با داییم که ۲۲ سالشه گرم گرفته تهیونگ هم همینطور 🍓
    کوکی هم داره با هوپی قر میده😂💔
    نامجونم هی موز میخورد یهو بابابزرگم برگشت گفت پسرم اینجا موز گرونه 🤣😂🤲🤲🤣🤣🤣
    همشونم فارسی بلد بودن🤣🤲💔😑
    ولی کلا خیلی خواب باحال بود😑☁️🍓

    • ااا چه خوب بود 😂😂😐💥😂رمز موفقیت چی بود این خواب دیدی وای عالی 😐😂 تو کامنت ها ببینی من بیشتر نقشه میزبان بودم

  • جررر🤣الان دارم بیهوش میشم خوابم میاد دیگه نمیتونم ر بزارم🤣

    • 😐😂😂😂😂

    • آخه ۱ بچه یازده ساله مدرسه هم می‌ره خجالت نداده تا ساعت یازده شب بیدار بمونه🤣🤣🤣😑

  • من یه خواب سمی دیدم که وقتی ساعت ۳ نصفه شب بسدار شدم یه عالمه خندیدم😂😂

    • عه خوب چیه 😂😂😂 بگو خجالت نکش من یدون دار خواب سم اعضا اومدن خونه مامان بزرگم نشستن اب گوشت میخورن 😐😂😂😂 طولانی دیگه بقیش مال بعد 😐😂😂🖐

    • 😂😂😂😂😂

    • یعنی ادامه اشو بیدارشدی؟ 😂😂😂

    • خب من یه شب خوابیدم دیدم که طراح لباسشون هستم😂بعد تا اینجا که اوکی بود😂😂😂 دیدم بی تی اس تو خونمون کنسرت دارن😂😂😂جرررر😂😂😂بعد ارمیا اومدن خونمون بمب ارمی هم دستشونه حالا هی میگن (کیم نامجون،کیم سوکجین ،مین یونگی،جونگ هوسوک، پارک جیمین ، کیم تهیونگ،جئون جونگ کوک )😂😂بعد دیدم اینا لباس ندارن دارن لباسای بابا و مامانمو پوشیدن😂😂😂جی هوپو و جین و تهیونگ و کوک و جیمین لباسا و کت شلوارای بابامو پوشیده بودن😂😂بعد یه دفعه ای دیدم نامجون لباس حاملگی مامانم که سر من بودو پوشیده😂😂😂(یه لباس سبز

    • تا مچ پا میاد و رو دستش تور و گیپوره)😂😂😂😂سر لباس نامجون جر خوردم😂😂😂😂بعد بزور لباسو از تن نامجون در اوردم مگه در میاورد میگفت دوسش دارم خیلی قشنگه تو تنم😂😂😂😂 بعد که بزور از تنش در اوردم رفتم سمت اتاقم که دستمال بردارم عرقایی که از دست نامجون ریختمو پاک کنم😂 گوشیمو ببینم کسی بهم پیام داده یا نه که دیدم در اتاقم نصفه بازه و رفتم پشت در شنیدم که تهیونگ رو به جیمین به فارسی میگفت بیا بریم چالوس خوبه🤭🤭 که تا اومدم باهاشون حرف بزنم از خواب بیدار شدم😫😫😂😂😂😂😂

    • یا اگوست دی 😐 شام ماکارانی سنگین خوردی😂😂😂😂😂😂😐😂ولی خوابت باحال بوده ها
      😐🖐نه بعد غذا ی نسشتم دوشک انداختم برای 😐برای ته دیدم بچه دوع خورده داره عش میکن 😂😂😂😐 😂😂💔خواب کوتاه مختصر من 😐

    • 😂😂😂😂

  • جررر خوردم😂😂

  • وای خیلی خوب بود😂😂😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.