5 سال پیش 6 اسلاید 118 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (28)
  • این چه اسم سمی هستش😂😂😂😂 دیگه آخر الزمان فکر کنم نزدیک باشه😂😂😂

    • احساس میکنم راگا می خواد بمونه
      پس به پروفایلم ادویه ی سمی زدم😂😂

  • آخری سم خطرناکی بوووود😂
    ج چ:یه بار خواب دیدم تو یه آسمونم و نمیوفتم آسمون صورتی بود و ابرا سفید بودن😐✨و داشتم رو میز چایی میخوردم و با خودم بدون عروسک انگار خاله بازی میکردم😐🍭و بعدش یه گرگ مهربون اومد داشت با من چایی میخورد و خوک و سوسمار و خرگوشو سگو گربه...اینا به شکل کارتونی اومدن با من چایی خوردن😐🤝همه حیوونا مهربون بودن و کاری نداشتن و با هاشون دوست بودم😐☁️

  • چی شده داداش چرا غمگینی؟

  • سلام
    من عضو جدید پونی لایتم
    خوشبختم

    • خوشبختم کلر😂

    • عه لو رفتم که😹
      اصن بیخیال اینا😹
      یه اسم‌بگو با اون صدات کنم یا اگه میخوای پنیر صدا میکنم😹😐

    • آره پنیر صدام کن

  • من یک بار تو خوابم سایرن ها بودن
    اریا خیلی آرایش کرده بود سایه زرد هم زده بود موهاس رو هم دم اسبی بسته بود
    آداجیو هم یکم تپل شده بود سونتا هم یادم نیست

  • عجب خواب های زیبایی😹🤲💔

  • ج.چ: یکبار خواب دیدم با شوتو « مدرسه قهرمانانه من » تو دوران بچگی دوست شدم 😂😑

  • قوه تخیل بالا* و منی ک خواب دیدم سوسک رفته تو لباسم:)

    • منم یه بار خواب دیدم خونمون پر از سوسکه تلویزیون هم مسابقه ی فوتبال امریکایی نشون می داد که بازیکناش شخصیت های لونی تونز بودن😂😂

    • وات دا...😂

  • این چ سمی بود؟😂
    ج.چ:من خواب نمیبینم*

    • کاملا مود😐✨مثل من🤝

    • منم :/ فوقش ۵ ماه ۲ بار :|

  • عالی بودن😂😂😂😂😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.