اول لایک پلیز :))) 💕🍁🫂🍂💕
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اول لایک پلیز :))) 💕🍁🫂🍂💕
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ:لقبم میشه 리아나
که دیگه اسم اعضا رو حوصله ندارم بتایپم
:)))
عاجی دلم واست تنگ شده:)
ام...از دستم ناراحتی؟
مح کاری کردم ک باعث شدم ازم عصبانی بشی؟💔:)
اجی منم همین طور :((💔🥺
ن گلم تو چیکار می تونستی بکنی ؟
ببخشید نیستم 😓
ن آخه عاجی...چرا دیگه ت لیست دنبال کننده هام نیسدی💔
انگار دیگه فالوم نداری...:(
سلام سلام 💙
کیوتی دلت میخوای آیدل بشی ؟ 💓
بیا به کمپانی من برای کارآموزی فقط باید یه فرم پر کنی و باید ۲ تا تکلیف انجام بدی و دبیو میکنی 💞💕
امیلی مدیر کمپانی LST
اوک حتما
وای جرررر🤣🤣🤣 خیلی خوب و حق بود🤣🤣🤣 فقط اونی که من خودخواه نیستم🤣🤣🤣🤣🤣
ارههه بازم بذار😁💕 چالش: نه🤣🥲
ع مرسی اجی ❤️❤️ اره 😂😂😂 چش
💕🫂
حق 🤝🙂
چالش :아빈
احساسم میگه اشتباهی آبینِ بجای آوین😂💔🤦
🤝🥲
اره ㅂ این صدای ب میده اما اونا (و) ندارن 😹🍂
ارهفقطبعضیموقعهاهنگمیکنم😹
전국,붜,지민,남준,호속,윤기,진
نمددرستنوشتمیانه🙂
اره منم همینطور 😂
من فقط اسم اعضا رو میتونم بنویسم و الان فقط مال کوک یادمه که میشه
장국
حروف الفباشون اسونه یاد بگیری میتونی 🍁
مرسی
عالی بود 😅 مخصوصا اسلاید دو
ج.چ: اره میتونم
مرسیییی :)))
💜✨💜
چ : از اسم اعضا هم فقط میتونم방탄소년단 بنویسم که ینی بنگتن سونیندن
🪐💜
چ : میدونستم ولی الان نمیدونم😐
اسلاید ۶ من هر وقت میخوام تسلیم بشم به این فک میکنم که زندگی من به اندازه زندگی جیمینی تو دوران کار آموزی سخت نیست🙂🥲
اهوم . عمرا ب اون اندازه سخت باشه 🥲💔