5 سال پیش 8 اسلاید 201 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (34)
  • ج چ:لقبم میشه 리아나
    که دیگه اسم اعضا رو حوصله ندارم بتایپم

  • عاجی دلم واست تنگ شده:)
    ام...از دستم ناراحتی؟
    مح کاری کردم ک باعث شدم ازم عصبانی بشی؟💔:)

    • اجی منم همین طور :((💔🥺
      ن گلم تو چیکار می تونستی بکنی ؟
      ببخشید نیستم 😓

    • ن آخه عاجی...چرا دیگه ت لیست دنبال کننده هام نیسدی💔
      انگار دیگه فالوم نداری...:(

  • سلام سلام 💙
    کیوتی دلت میخوای آیدل بشی ؟ 💓
    بیا به کمپانی من برای کارآموزی فقط باید یه فرم پر کنی و باید ۲ تا تکلیف انجام بدی و دبیو میکنی 💞💕
    امیلی مدیر کمپانی LST

  • وای جرررر🤣🤣🤣 خیلی خوب و حق بود🤣🤣🤣 فقط اونی که من خودخواه نیستم🤣🤣🤣🤣🤣
    ارههه بازم بذار😁💕 چالش: نه🤣🥲

  • حق 🤝🙂
    چالش :아빈
    احساسم میگه اشتباهی آبینِ بجای آوین😂💔🤦

    • 🤝🥲
      اره ㅂ این صدای ب میده اما اونا (و) ندارن 😹🍂

  • اره‌فقط‌بعضی‌موقع‌ها‌هنگ‌میکنم😹
    전국,붜,지민,남준,호속,윤기,진
    نمد‌درست‌نوشتم‌یا‌نه🙂

  • من فقط اسم اعضا رو میتونم بنویسم و الان فقط مال کوک یادمه که میشه
    장국

  • عالی بود 😅 مخصوصا اسلاید دو
    ج.چ: اره میتونم

  • چ : از اسم اعضا هم فقط میتونم방탄소년단 بنویسم که ینی بنگتن سونیندن

  • چ : میدونستم ولی الان نمیدونم😐
    اسلاید ۶ من هر وقت میخوام تسلیم بشم به این فک میکنم که زندگی من به اندازه زندگی جیمینی تو دوران کار آموزی سخت نیست🙂🥲

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.