هی روزگار بدی شده...
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هی روزگار بدی شده...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یعنی چی الان؟
یعنی بای بایhj
آرمیتا هستم
بهم کام بده ندی خودم ...😐💔💔
دادم
گبونت
سلام گلم
من اومدم معامله
اونم ببین من مدیر کمپانیnoorهستم
اومدم بگم که میتونیم اگه قبول کنی هردومون یک تست بسازیم و کمپانی هم رو تبلیغ کنیم اینجوری اعضای کمپانی زیاد تر هم میشن نظرت چیه
عام... من تورو تبلیغ میکنم ولی نمی خواد من رو تبلیغ کنی اوکی
یه موقع من رو قبول نکنن چطور
چون ی پسرم
نه تورو یواشکی پیش خودم نگه میدارم
چجوری؟؟
درسته کمپانی دست اونه میشه ولی هنوز آیدلای منید پس یواشکی خودم برات کامبک در اون کمپانی میزارم
من دبیو کردم تو گروه love girl کارینا هستم
لاو گرل آها درسته یادم اومد ولی من وقتی شمارو به کمپانی بسپرم یواشکب مراقبتونم
های همگروهی من جی هانام
اولييييييي عاجي بهتر بود 🙂💜
باشه عاجي :)
بهت کامنت میدم😢ممنون
من از کمپانی میرم🙂🥀بای
هر جور راحتی ولی ت میتونستی صبر کنی دیبو کنی من فقط گروه های دیبو کرده رو به اون میدم
می یونگ عکس سومی خیلی خفنه
اوکی
خب واقعا💔💔💔 اخ من میخواستم گروهی باشم💔💔 حالا عیبی نداره ب اون کمپانی میگم منو گروهی کنه
نه تا وقتی هستم همتون دیبو میکنین بعدش گروه های دیلو کردهرو دست اون میسپرم نه کاراموزا رو