5 سال پیش 6 اسلاید 33 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (37)
  • سیلاممم⁦♥️🥺⁦✌️⁩🐈

  • خوشبختی یعنی داشتن اجی مثل تو 🥺☺✨💙
    خب برامون بیشتر تست بزار🤗✨

    • وااایییی...ممنونم آجی قشنگمممم🥺❤❤❤
      بودن در کنار شما برای من بهترین اتفاق زندگیمه آجییی💖🌸
      راستش چند مدته درسام خیلی زیاد شدن اصلا وقت نمیکنم بیام تستچی چه برسه بتونم تست بزارم😭💔
      ولی بخاطر آجی مهربونم چشم😊♥️
      چه تستی دوست داری بزارم آجی؟
      من خودم هنوز تصمیم نگرفتم که چه تستی بزارم😅💔

    • اوه اجی جونم🥺🫂
      نمیخواد بهد خودت فشار بیاری🥺❤✨
      هر تستی که دوس داری بزار🌟😚

    • ممنونم آجیییی❤♥️
      چشم🥺💕🌸
      راستی آجیییی...آفرین بهت خدایی
      من اومدم بشینم تمام تستاتو لایک کنم و ببینمشون دیدم کلی تست ساختی
      دهنم وا موند😂
      فکر کنم پیر میشم تا بتونم تمومشون کنم😐💔

    • نیازی به تشکر نیست❤✨
      خخخخ😂😂😂💔ما اینیم دیگ😂😂😂

    • خدایااااا...چقدررر زیادن😂
      ولی من موفق میشمممم...حتما تمومشون میکنم😐😂💔
      منتظر کامنت های زیبای بنده باش...چون میخوام بشینم همه تستاتو لایک کنم و برات کامنت بزارم😁
      البته باید بزارمشون برای بعد از ظهر...الان سر کلاس تشریف میدارم🙄💔

    • نه بابا نمیخواد خودتو خسته کنی ولشون کن😐😂برو سر کلاست✨

    • آجی دو تا سوال دارم ازت🥺
      میدونم احمقانه ست
      ولی از نظر تو زندگی یعنی چی؟
      و یه سوال دیگه
      از نظرت من چه رنگیم؟

    • نه بابا کجاش احمقانس🥺✨
      خب از نظر من زندگی یعنی تو😁😂شوخی شوخی
      از نظر من زندگی یچیزیه که یبار میتونیم ازش استفاده کنیم و باید بهترین استفاده رو ازش بکنیم چون زود میگذره(یکم احمقانه جواب دادم💔)
      به نظر من تو صورتی هستی✨💖
      از نظر من تو

    • میدونی آجی...بودن در کنار تو و همینطور آجی نیکا حس خیلی خوبی بهم میده🥺❤
      باعث میشه از ته دلم بخندم...شاد باشم
      و کمتر کسی توی زندگیم این حس قشنگو بهم میده...ازتون ممنونم♥️♥️
      حرفت خیلی قشنگ بود آجی...منم همین فکرو میکنم🥰
      وااا‌...چرا همه دوستام فک میکنن من صورتیم؟😁💗
      از نظر من تو مشکی و قرمزی...حالا حدس بزن برای چی این رنگا رو انتخاب کردم؟!🙃❤

    • امیدوارم همیشه شاد باشی💖✨
      صورتی هستی چون روحیه لطیف و دوست داشتنی داری مهربونی و بهتری💖✨
      اه چه باحال😂🖤❤
      خب چون ادم ابزیرکاری هستم😂😂؟!؟!!!! یا خیلی.. ام نمیدونم چی بگم🥲😂
      خودت بگو چرا این رنگارو انتخاب کردی😙

    • *بهترینی

    • ممنونم آجی آرشین...منم امیدوارم که تو هم همیشه توی زندگیت شاد باشی❤❤
      ممنون آجی جونممم...لطف داری🥺💗
      نخیرشممممم...بخاطر این گفتم مشکی و قرمز
      چون جذابی...مهربونی...باحالی😍❤❤❤❤❤❤❤❤
      البته کلی خصوصیات قشنگ دیگه هم داری که دلم میخواد زودتر باهاشون آشنا بشم🥺💖

    • مرسی اجی ناناصم🫂✨🥺
      خخخخخخ😂😂😂😂😂
      اوه مرسی لاولی توهم همینطور😂😍😚❤
      چقد خوب پس موفق باشی تو این راه😉🥺✨

  • سلاممم اجی میشم مهدیسم و ۱۴ سالمه اگه میخوای تو پستام بیوگرافیم رو بخون😚🌺

  • منم ویالون و گیتار دوست دارم
    اجی میشی مهتا 17

    • چه سلیقه قشنگی داری گلم😍♥️
      چرا که نه عزیزم...منم آریانام و ۱۵ سالمه🥰
      از آشنایی باهات خوشبختم آجی مهتا🥺💖🌸

    • ممنون🧡
      همچنین ملوسم

  • چه جالب🤗 داستانت تو چه سبک هستش
    در مورد انیمه ها یی که دیدی برامون بنویس 😍

    • داستانم در ژانر تخیلی و عاشقانه هست😊💕
      چشم حتما♥️

    • 😘😘

  • سلام آرنی جون فکر کنم خیلی دوست داشتنی باشی 💕
    قرار برامون چه تست هایی بنویسی ؟ 🤔

    • سلام گلم💕
      لطف دارید🥰♥️♥️
      داستان مینویسم...امیدوارم خوشتون بیاد💖
      البته از هر موضوعی و شخصیتی که شما بخواید هم تست میزارم😻

    • سلام عزیزم عالی بود 🐝
      چقدر زیبا در مورد انیمه ها نوشتی آنی جون 😍✍
      مشتاق شدم برم ببینم😉

    • خیلی ممنون💕
      امیدوارم خوشتون اومده باشه♥️

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.