لایک و کامنت و فالو یادتون نره
15 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
لایک و کامنت و فالو یادتون نره
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دقیقا جین بی تی اس چرا باید به من فک کنه😐💔همینطور کل بلک پینک و مدیر مدرسمون😐💔همشون رو تو یه خواب دیدم 😐💔
من روی دست چپم دو تا خال دارم چشام قهوه ای هست چرا باید تهیونگ ۳ بار و جنی۴بار و جیسو ۳بار و رزی۲بار و لیسا۲بارو جیهوپ۴بار و بکی جی۱بار و اعضای بی تی اس سوار و اعضای بلک پینک ۲بار بهم فکر کنه که توی خوای دیدم
🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
رو دست چپم یه نشونه دارم یه زخم
😍😍😍😍😍
تستت رو انجام دادم لاو.. گایز خوشحال میشم به تست جدیدم سر بزنید.. خیلیییییییییی خنده داره! البته پارت یک رو اول نگاه کنین بهتره
حتما ❤️❤️❤️❤️
اسلاید 9 _ چرا باید جیمین به من فک کنه ؟😐🎀
نميدونم :/
منم يه بار خوابشو ديدم ولي نميدونم چرا اصلا خودش نبود :/
من رو دست چپم نشونه دارم🥺
❤️❤️❤️❤️❤️
من معشوق ندارم 😐😐
من جز میخچه چیزی رو دست چپم ندارم😶😂
😂😂😂
منم دست چپم نشونه داره تازه یه افسانه ی دیگه هم هست که میگه اگه تو انگشت اشاره دست راستت نشونه داری تو زندگی قبلیت یه اشراف زاده بودی .
😍😍😍😍😍
عرر منم دارم
یه آبله ست 😐
وییی عالی
ممنون❤️❤️❤️❤️