5 سال پیش 6 اسلاید 679 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (14)
  • درکت میکنم چون خودم تنهام دوستم ولم کرد همون اتفاقا برا نم افتاده

  • درکت میکنم خودم تازه دوستم ولم کرد چندروز میشه ولی باید قوی باشی مثل خیلیا اونا لیاقت مارو ندارن قوی باش و بهش نشون بده لیاقتت رو نداشته پشبمونش کن🙂💔😪

  • خب ببین من شما رو نمیشناسم ولی اینو میدونم که تازه اول نوجوونیته نمیتونی بخاطر کسی که اصلا لیاقتتو نداره عمرت رو هدر کنی یه مدت دپ بودن اولش طبیعیه ولی نزار زیاد بشه
    💜💙💜💙🍚🍚

  • خب به جهنم😂من هر روز یه دوستام دارن ولم میکنن 😂تنها بودن بهتر از بودن با ادم اشتباهه(مال خودم نیس مال ال توی دفترچه مرگه😂) لیاقتت رو نداشت

  • درسته که نمیشناسمت اما درکت میکتم خودتو ناراحت نکن من خیلی از این تجربه ها داشتم دلیلش رو بهم بگو تا راهنماییت کنم

  • منم یه آجی داشتم رفت آلمان شمارشم عوض کرد
    اولش دوسم داشت ولی بعدش هنه چی رو بهم ریخت
    البته الان دیگه کلی آجی دارم😎😎

    • منم الان 3 تا اجی دارم که اگر اونا پیشم نباشن میمیرم اتفاقا دوتاشون الان توی تستچی هستن

  • اره
    ولی خیلی بد کرد باهامون

  • عاجی ولش کن اون اصن لیاقت مارو نداشت بزا بره ...😐💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.