برو که بریم😉😁
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
برو که بریم😉😁
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کاگامیی
کاگامی
تست عالی بود🥰
دوست عزیز واقعا تست عالی بود اما من هم کلویی و هم کاگامی رو دوست دارم کلویی به خاطر اینکه بعضی اوقات آدم خوبی میشه و تلاش میکنه که مهربون بشه و کاگامی هم دلم براش میسوزه آخه هیچ دوستی نداره و مادرش هم باهاش خیلی صمیمی نیست
تست عالی بود
من کلویی را بیشتر از کاگامی دوست دارم
آخه کاگامی خیلی پوکره
و اصلا هم به آدرین نمیخوره
هیچ کدوم خوب نیست فقط مرینت
بچه ها مسابقه تمومههههههه😊😊😊 کلویی برنده ی این مسابقس👏👏👏👏💛🖤💛🖤💛🖤💛 من دیگه هر کی بگه حساب نمیکنم . کلویی ۱۱ تا کاگامی هم ۳ تا
کلویی خیلی بهتره 💛
من میگم کاگامی آخه اون به کسی آسیب نمیزنه و خیلی دختر خوبیه اما بیشتر شخصیت ها بخاطر کلویی شرور شدن و کلی چیز دیگه...... من میگم کاگامی:)
ممنون😍😍عزیزم به خاطر اینکه شما لوکانتیی و لوکا رو با مرینت شیپ میکنی و با آدریگامی مشکلی نداری . ولی من چرا دروغ بگم من خودم به شخصه یه آدرینتم و با کاگامی بد جور ....بدم میاد جوری که کلویی و بقیه ی بچه ها به چشم نمیان😐😐
ailarجان بعضی اوقات بهش پولن میگم بعضی اوقات پالن . حدودی فرقی نداره😊ممنون که تستمو زدی😘
کلویی🖤💛🖤💛🖤💛🖤
عالی💝
ممنونننن😍😍