5 سال پیش 10 اسلاید 190 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (53)
  • فالویی بفالو🖤😌

  • ج‌.چ: کارای رمانتیک. راستی من دخترم ولی معمولا معلوم نیست خوشحالم یا ناراحت 😐 زیاد نشونش نمیدم 😐

    • منم تقریبا معلوم نی خوشحالم یا نع😂💔:)

  • خیلیییییی قشنگ بود 😍
    من که هیچ مشکلی با پسرا ندارم 😐 هم دخترا هم پسرا مشکلاتی توی زندگیشون دارن و نباید گفت درد دخترا بیشتره یا درد پسرا . پسرام ادمن احساس دارن انقدر بدم میاد از اونایی که میگن پسر نباید گریه کنه و .. 😒 راستی تو اولین پسری هستی که من دیدم میگه دوست داره دختر باشه 😄

    • وااااااتتت😳😳😳😳؟؟!!¿¿¿¡¡¡¡¡¡؟؟؟؟؟؟؟😶😶😱😱

    • وااااااتتت😳😳😳😳؟؟!!¿¿¿¡¡¡¡¡¡؟؟؟؟؟؟؟😶😶😱😱
      ---------------------------------------------------------------------
      دختری ؟ اووووووووووووووووووووو با یکی از کسایی که نظر نوشتن اشتباه گرفتمت😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂جررررررررررررررررررررررررررررررررر واقعااااااااا ببخشید اصلاااااااااااا حواسم نبود 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😐

    • خواهش میکنم😅
      میگم من اصلا در تست همچین چیزی نگفتم🙈

    • ولی میدونی یه جورایی برا چند ساعت دلم موخواد پسر بوشم🙈😅

    • ولی میدونی یه جورایی برا چند ساعت دلم موخواد پسر بوشم🙈😅
      =============================================
      خخخ منم یکم دلم میخواد😂😂😂😂😂😂ولی برا چند ساعت فقط 😐

    • خواهش میکنم😅
      میگم من اصلا در تست همچین چیزی نگفتم🙈
      ------------------------------------------------------------
      اره واقعا ببخشید 😅 نمیدونم چرا دیروز خیلی سوتی داردم 😐😐😐😐😐😒

    • ارع اونم چند ساعت فقد😅🙈
      😆😆😂😂💔اشکال ندارع همه یه روزی کلی سوتی میدن😁🙌

  • در بارع پسرا بیشترش درسته
    من دخترم ول خلی دلم موخود پسر باشم و از پسرا خلی خوشم میاد
    فالو کلدم بفال

    • مرسی منم فالوییدم:)
      من از چیزی که هستم راضیم و خدارو شکر میکنم😇
      ولی از پسرا خعلی خوشم میاد بدم نمیا واسه یه چند ساعت پسر باشم😁:) 💪

    • چ جالب امید وارم ب ارزوت برسی😂👐😐♥

    • تشکر جناب/سرکار😅🙌😂💪

    • کی گفتم پسر بودن مشکل ندره؟ ¿
      عگشم حالا چ را رویای غیر ممکن؟

    • مرسی 😄
      من همین جوری لذت میبرم ولی میدونم هرچیزی یه مشکلی دارع :)
      ولی داشتن هر رویایی خوشی خودشو دردسرای خودش رو دارع♥

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.