5 سال پیش 10 اسلاید 719 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (54)
  • من هنوز صابون کاغذی صورتیم رو دارم.🌺
    به سلامتی خودمون که کرونا پوکوندمون.🤣🤣🤣
    دیگه اگه اشتباه نوشتم معذرت می‌خوام.😅😅😅

  • ما ده هشتادیا واقعا نسل سوخته ایم
    درسته تنبل ترین تسلیم ولی باهوش ترین تسلیم و تمام

  • من هنوز موندم چرا پرشین تون قطع شد
    واقعا چراااااا ای خدا صبح تا شب تلویزیون روی شبکه پرشین تون بود ولی الان دیگه قطع شده

    • واقعا خیلی بد بودن زدن پرشین تون رو قعط کردن 😣

    • 😖😖

    • سلام عزیزم من یه مهمونی دارم شما هم دعوتی حتما شرکت کن

  • فقط ما دهه هشتادیا رو عشقهــــــــ❤

  • به افتخار دهه هشتادیایی که دوران نوجوونیشونو کرونا خراب کرده:)

  • عالی بود🤧❤️💜

  • وایییی پرشینتون عاشقش بودم.
    عاشق کارتوناییذک میداد بیس چارساعته پاش بودمممم خداااا الان دیگ ماهواره نداریم سلجوخی میبینیم 😑😑😑😑😑💔💔💔😐😐😐😐

    • منم عاشق پرشینتون بودم یعنی واقعا محو شبکه بودم سر اون پلکم نمیزدم 😂😂😂😂😂😂😂😂

    • منمممم

  • وقتی میرفتم مدرسه از این صابون صورتیا میبردم دوستم ابیشو داشت میگف بیا ت ب مح 6تا صورتی بده منم ب ط 8تا ابی مدمح😂🎃🎐

  • واییییییییییی
    همه ی خاطره هام زنده شد😹😹😹
    فقط چوب شورمون عشق بود 😹😹

    • آخ منم عشق چوب شور بودم 😂😂😂😂

    • آره😹😹😹
      به خاطر همین کارم مامانم خیلی چوب شور نمیگرفت😹😹😹

  • ما دهه بودیم که وقتی بچه بودیم
    زود گذشت اما حالا که بزرگتر شدیم همش به یاد قدیمیم
    بزرگ شدن زود میگزره به افتخار همه دهه هشتادیا

    • 👌👌👌👌👌

    • به افتخار خودمون

    • دقیقا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.