سلام دیدم همه در مورد دوراهی سخت برا دخترا نوشتن گفتم بزار من برای پسرا بنویسم😝
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام دیدم همه در مورد دوراهی سخت برا دخترا نوشتن گفتم بزار من برای پسرا بنویسم😝
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی بود 👍😂
فکر کنم بیشتر دکتر ی رو دوس داشته باشم 😌
میگم چرا تو این تست دخترا بیشترن 😐😂😂 همه از رو فوضولی امدیم تو تست
دقیقا🤣
من دخترم ولی یکم فوضولیم گل کرد امدم تو 😊ولی واقعا سخت بود
من دخترم😅
نه دکتر نه مهندس
هی شما دخترا! خوشتون میاد ما هم بیایم تو چیزای شما؟
من میخوام فوتبالیست بشم
من تو چیزای شما نیومدم
فقط دیدم دوراهی دخترا زیاده گفتم هم بزار تنوع باشه هم جنبه ی فان داشته باشه فقط همین😐
داش فعلا نرو:|
سلااممم.نه شما نباید بیاید ولی ما اشکال نداره بیایم🤣💞
من دخترم نپرسید چون خودم نمیدونم برای چی اومدم فضولیم گل مرد😐😂
منم همینطور
دکتر چون درسم خیلی خوبه وعالی
بنده دخترم و از سر فضولی اومدم😁😁😁😁😁😁😁
خوش اومدی😂
منمم💃💃
دخی هسم
ولی به سلامتی پسر ها موهامو پسرونه زدم
و من میخوام خواننده شم البته فقط متن اهنگ رو مینویسم با گیتار میزنم ولی دوس ندارم بخونم
خوب بود
ميخواستم ببينم واقعا كيا ايفون ١٢ رو به پي اس ٥ ترجيح ميدن؟
بنده✋
Meeeeeeee