می خواهم بهتون بد شانس ترین ادم رو معرفی کنم
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
می خواهم بهتون بد شانس ترین ادم رو معرفی کنم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چقدر بدشانس بوده😂
ج چ: نه
تا حالا ۴ تا گوشی داشتم ال سی دی همشونم سوزوندم...
در کل بیشتر از پولی که برا خریدشون دادم واسه تعمیرشون خرج کردم.😹
ولی این گلسا کلا الکی شدن .یه بار مامانم کمتر از ۲ روز بعد از اینکه عوضش کرد آروم انداختش رو بالش بعد دید گلسش شکسته🙀
موافقم اخه گلس بیچاره فقط ۱ ثانیه عمر کرد 🤣😔😐
جا نشد بگم😐😐😂😂خلاصه ک هیج وقت گلس چسبی نزنید دیگه آخر مامانم ی گوشی نو گرفت واسم
مبارکه 💃💃
فالو شدی ❤
ج چ: بله مال گوشی قبلی م بود
..رفته بودیم شمال منم همزمان تو حیاط هم دوچرخه سواری میکردم هم گوشی ب دست فیلمای طنز میدیدم😂 خیلی هم ادعا م میشد ک عمرا گوشی بیوفت😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
بعد همین طور ک داشتم رکاب میزدم فککنم چرخ به یه سنگ گیر کرد خودمو گوشیرودوچرخه افتادیم زمین گوشی رو برداشتم دیدم ترکیدددههههه انگار ماشین از روش رد شده باشه بعد برگشتم تو ویلا ب مامان بابام گفتمگفتن فدا سرت گلس داره بعد ک برگشتیم تهران فهمیدیم اون گله نانو ک زدیم( گلس چسبی ) اصلا هیچ تاثیری نداشته و صفحه گوشی ترکید
جررر خوردم 😂😂
جچ: آره هزار بار مثلا یه بار مامانم گفت این ظرف مربارو صحیح و سالم ببر واسه خونه ی عموی مامانم که همسایه مونه بعد من پامو از آشپزخونه نذاشتم بیرون از دستم افتاد زمین پهن شد زمین 😊😊😊😊😂😂😂😂😂
خود منی ❤🤣
عــــــــر هـمـزادمـو پـیـدا کـردم 😂😂😂😂😂💕💕💕
سلام همزادم 🤣🤣🙋♀️
دختری اگه اره اجی میشی
؟
آره چرا که نه اسمم زهراس ۱۴ سالمه آرمی، اکسوال و بلینکم 💜💜❤❤
😂💘
خوشوقتم ساحل ۱۳ ❤
آرمی پاتر هد 💃
فن بیلی 💃
همچنین 💕💚
آخ یادم رفت بگم منم پاتر هد و یه کوشول فن بیلیم 😁💜
من گوشیم گلس نداره😂🤝
یعنی دوست ندارم داشته باشه و تاحالا ننداختمش🤝✨🥺😂
ولی توی بقیه موارد دقیقا عین نامجونم
بی گلس بی چاره😐😂
ج. چ: yessss!!!!!
من از نامجون هم خرابکار ترم💔
یه بار اومدم پا گذاشتم رو پرده.. اخه پرده هامون بلنده.. هم پام رفت روش.. شترق.. کل پرده کند😐
🤣🤣🤣
منم دست کمی ازت ندارم 🤝 🤣😐
😅
حیف نون