های دیرز÷)))) این اولین تست منه و امیدوارم که ازش خوشتون بیاد÷)))))) لطفا کامنت هم بزارید÷)))
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های دیرز÷)))) این اولین تست منه و امیدوارم که ازش خوشتون بیاد÷)))))) لطفا کامنت هم بزارید÷)))
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آره پرنسس عدالت بود😐
عزیزم . اون سوالی که گفتی امتیاز نداره رو نتیجه تاثیر گذاش . دوما لیدی باگ (مرینت)هنوز شرور نشده و من هیجا نشنیدم اسمش میس فورتان باشه تو هیچ جایی ننوشته . من ۸ تا از ۹ تارو درست جواب دادم چرا میگی میراکولر نیستم . به چع دلیل😐
سلام
عزیز پرنسس عدالت هست اما همونجوری که توی تشریح گزینه صحیح گفتم توی فصل ۴ میس فورتان هست
اگر هم خوشت نیومد ببخشید÷))
عالی تو اصلا خود توماسی در جلد یه ادم دیگه÷))))))))
نظر نشه فراموش سوییتی÷)))))))))
😘
ولی مرینت تو فصل سوم شرور شد اسمش پرنسس عدالت بود. ولی تو گزینهها نبود ولی عالی 😎
بله گفتم که پرنسس عدالت هست اما توی فصل ۴ میس فورتان هست به احتمال زیاد
مرسی÷)))