5 سال پیش 6 اسلاید 174 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (49)
  • اما من بایسم کوکیه رکرم جین🙃🙂مکنه و هیونگ رو از همه بیتشر دوست دارم بقیه رو اندازه هم...❤🫶🏻

  • به هیونگ لاین خیلی کم توجهی می شه ولی اینکه پارت جین یا هیونگ لاین کمه بخاطر کمپانیه پارت جین تو داینمایتم کم بود چون کمپانی پارت کمی بهش داده بود

  • لطفا به تستی که راجب یکی از اعضا هست درست کردم برو ببین 💜

  • من بایسم همه اعضا هستن
    من همشون رو به یک اندازه دوستشون دارم 💜

  • میدونی؟ بعضی از آرمیا به خاطر قیافه اعضا میان آرمی مشن🙂💔مثلا تو ریاکشن ها تهیونگ رو با احساس و جین رو بی احساس🙂💔جین خیلی خوشگله ولی آرمی ها میگن فقط ته ته🙂💔

  • خیلی ناراحت کنندس من بایسم شوگاعه بایس رکرم جین ولی همشونو دوست دارم💜 قبلا که تازه آرمی شده بودم از جیهوپ بدم میومد🤦‍♀️ و بیشتر به جیمین توجه میکردم🤦‍♀️ ولی الان پشیمونم😭
    دختر داییمم آرمیه ولی فقط کوکی رو دوست داره به جیهوپ هم میگه جذاب نیست😣😭 من که اصلا آرمی حسابش نمیکنم😐
    کسایی که سولو استنن فقط اسم فندوم رو دارن خراب میکنن🥺

  • واقعا اینجور ارمی ها ارمی فیکن

  • اره اجی واقعااا باهات موافقم من همشون رو به یه اندازه میدوستم مکن لاین با هیونک لاین فرقی نداره

  • تا اونجایی که من توجه کردم همیشه جونگ کوک رو وسط قرار میدن و همیشه تو چشمه حتی اگه ا۶نگو شروع نکنه هیت نمیدم فقط دارم واقعیه تو میگم علت کم طرفدار بودن هیونگ ها اینه که خیلی توی موزیک ویدیو ها بهشون متن کم میدن زیاد نشونشون نمیدن..در حالی که جی هوپ رقصنده ی گروهه، ولی جیمین رو به عنوان بهترین رقصنده ۲۰۲۱ انتخاب کردن فقط میگم که لطفا به نامجون و جیهوپ و جین توجه کنن💔

  • میگم چرا جین تو اهنگ نپیتانمور(اسمش نمد چیه فقط میدونم اولش بلاد) چرا جین نخوند؟ خوند من نشنیدم؟ یا خوند؟ یا نخوند؟؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.