6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
با افتخار......تک فرزندمممم
من و دوقلوم وقتی با هم دعوا می کنیم خواهر بزرگم که میاد مارو ازهم جدا کنه اونو میگیریم می زنیم
تک فرزندم🌚
چ با داداشم دعوام شد هولم داد افتادم رو تخت زانوم خورد به دهنم یکی از دندونام که لق بود افتاد
در اصل روابط فرزندان بسی زیباس😂👌🏻
تو خونه ما هرکی نفر اخر غذاش تموم شه اون باید سفرع رو جم کنه😂نوبت نوبتی ظرف میشوریم😔😂💔هرکی اخر از اتاق بیاد بیرون لامپو میخاموشه😂👌🏻اصن ی وعضیه😐جلو مامانم نمیتونیم ب هم فوش بدیم بخاطر همین واسه هم پیام میفرستیم یا رو یه ماغذ مینویسم چون خاهر کوچیکم فوضولهذمیره لومون میده😂😂😂
بسی هیجان انگیز😂
فقط اون قسمت خواهر کوچیکوندوس📿😂
فقط اسلاید آخر جر خوردم
عالی 🌷🌷🌷🌷
فالویی
عره 😔😂
هیچوخ!هیییچوخ!!نگو نگو برادر داشتن خوبه😐
منم اول مث تو فک کردم😐ولی الان داداش هفت سالم به منی که شیش سال ازش بزرگترم فحش میده😐
همیشه درحال جنگیم😐
و خواهر بزرگتر!!!!😐بسیار بسیاااار آزار دهندس😐
من چ گناهی کردم که باید وسطی باشم😐💔
وای چ فاجعه ای.. من شاید فقط بتونم یکیشونو تحمل کنم
وای فقط اسلاید شیشه منوداداشمیم تاجایی که جاداره تیکه میندازیم وهمدیگرومیکشیم حال میده
😂😂😂
اجیم به من شکلات صبحانه نداد برا همین شکلات و از دستش کش رفتم و کوبوندم تو گردنش تا ۳ روز گردنشو کج میگرف
بازیگری میکرد یا واقعا بد زدی؟
خیلی سفت زدم ولی خوبش کردم الان نزدیکم نمیاد و هر دفعی که شکلات صبحانه میگیریم تو خونمون به عنوان سلاح سرد من یاد میشه 🤣🤣🤣😐
عالییییییییی🤣🤣🤣🤣🤍💜🤍💜
ج چ : داداش ندارم😂 خواهر کوچکتر دارم که همیشه خدا در حال دعوا کردنیم ، همیشه هم به نفع اون تموم میشه من همیشه سرزنش میشم💔😞😂
اره کلا در برابر کوچیکا همیشه مارو مقصر میدونن
امروز خواهرم مثل خرس شروع کرد به زدنم.. اخرم خودم سرزنش شدم
واییی خیلی بده... منم یه خواهر کوچیک دارم وقتی دعوا میکنیم ، همیشه و همیشه فکر میکنن تقصیر منه...