اکثرا تجربه کردیم😂💔
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اکثرا تجربه کردیم😂💔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
😐
بچه بودم ۵ سالم بود برای رئیس بابام استیکر پنیر فرستادم😂😂🧀
فالوت کردم فالوم کن تستات عالین🌸
صبح سر کلاس از خواب پشدم حاضری زدم دوباره گرفتم خوابیدم، بعدش که پاشدم دیدم دوستم داره زارت زارت یهم میخنده گفتم چی شد عکس از حاضریم گرفته بود، نوشته بودم"هشل---------حاضر"😐
جرر😂
وای خیلی خوب بود🤣🤣🤣🤣
ج چ : یک بار موقع کلاس با مدیرمون تماس تصویری گرفتم آخه چرا یک بارم حواسم نبود دستم روی یک چیزی خورده بود توی کلاسمون یک عالمه صوت یک ثانیه ای الکی از اینایی که کوچیکا میفرستن فرستاده شده بود همه هم توی گروه خونده بودن😂😂😂😂😂😂
واییی من بودم ی سه چار تا سکته ناقص میکردم😂
اشتباهی برا بابام ی استیکر خیلی خیلی ناجور فرستادم 😣
وای وای خدا این روزو برا دشمن ادمم نیاره😬😂
آخریه عادیه خیلیم عادیه😂😂
😂😂😂
واقعی وجالب🙂
میسی✨
دستم خورد به تماس تصویری با معلمم😂
واییی منم ی بار دستم خورد
حتی فکر کردن بهشم خوردم میکنه
جرررر😂