اجی میخوام
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اجی میخوام
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من بلینکم میمیرم برای بلک پینک؛؛؛؛؛ کتاب و اسکویید گیم دوست دارم و همینطور هارلی کویین ۱۰ سالمه از سونیک هم بدم نمیاد خوشمم نمیاد فقط مشکلی که هست از میراکلس بدم میاد با اینکه ۳ سال میراکولر بودم اما بلک یپنک اومد همه چی تغییر کرد و.........
آجیا منم اسرا خوبید
اجی من سنم بالاتره ولی عین بچه ها رفتار میکنم عاشق هارلی میرالکس از لیسا زیاد خوشم نمیاد ولی جنی رد میدوستم بیلینک هم هستم رمان زیاد دوست دارم
اجی منی
اره دیگه
من میترام ولی کاملیا صدام کن ۸ سالمه
هارلی رو دوست دارم بلینکم و عاشق لیسا ام کتاب و میراکلس هم میدوسم خوشحال میشم عاجی شیم
اجی شدی
اجی میشم
سوگندم ۱۴ سالمه
بیوگرافی گذاشتم اگه خواستی بخون
ممنون اجی
💜
سلام اجی جون همون تسته اجی شدیم💝💝
فقط الان رفتم تو این تسته من 12 سالمه عب نداره؟
من هارلی کوبین رو دوست دارم خیلی باحاله خوره ی کتابم اصلا عاشق کتابم💝
بلینکم هستم.
اسمم شادانه شخص مورد علاقه م لیسا البته هر چارتاشونو خیلی دوس دارم💯
من هم دوستت دارم اجی جون
من هیچ اجی ندارم اما یک داداش دارم
دوستت دارم
جادو رو اضافه کن رو دوست داری چون یکی دیگه از شرایت هست البته اگه دوست نداری هم قبول میکنم
i Love you
اگر دوست نداشتی اسمت رو بگی لقبت رو بگو للقب من گرگ دختر هست اسمم هم دوباره مینویسم. رَستا
لقب هارلی کویین