5 سال پیش 10 اسلاید 672 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • ‌**یک روزی معلم بر تخته موارد زیر را نوشت*:
    🖍️
    *١×٩ = ٧*
    *٢×٩ = ١٨*
    *٣×٩ = ٢٧*
    *٤×٩ = ٣٦*
    *٥×٩ = ٤٥*
    *٦×٩ = ٥٤*
    *٧×٩ = ٦٣*
    *٨×٩ = ٧٢*
    *٩×٩ = ٨١*
    *١٠×٩ = ٩٠*

    🀄 *هنگامی که نوشتن را تمام کرد، به پشت سر خود نگاه کرد، دید که دانش آموزان می خندند،🎋 🧮*زیرا معادله اولی اشتباه بود.*
    *معلم به آنها گفت:*
    *من معادله اولی را عمداً اشتباه نوشتم.*

    🏵️ *زیرا امروز می خواستم مساله خیلی مهمی به شما آموزش دهم، و آن :*

    *چگونه مردم با شما برخورد می کنند؟!*
    ✅🌸 *اگر دقت کرده باشید، من 9 معادله را صحیح نوشتم،*
    🎋 *هیچکس بخاطر آنها مرا تشویق نکرد، بلکه همه بخاطر یک اشتباه خنده های تمسخر آمیز و منتقدانه کردند.*
    🎲 *حتی بعضی ها هم بقیه معادله ها را نخواندند، و ذهنشان را مشغول همان اشتباه کردند!*

    💠 *اغلبِ مردمِ نزدیک شما برایشان مهم نیست که کار را خوب انجام می دهی، و اگر هم هزار بار خوب انجامش دهی.*

    💠 *اما تو به خاطر یک اشتباه مورد هدف انتقاد آنها قرار می گیری.*

    🎋 *پس زیاد بودن مسخره کنندگان شما را سست نکند.*🌸
    والله این حکایته راس میگه😕

  • آقا کلا یه سوالش غلط بود اونم سال ساخت اونجرزو اشتباهی زدم
    ای بابا بیخیال شید دیگه همش نکات منفی رو میگید کل تست انقد خوبه بعد گیر دادید به اون یه سوال اه

  • روح بازیگر (پلنگ سیاه) شاد باشه.واقعا حیف شد🖤😞🖤

  • 7 تاشو درست گفتم....ممنون از تستت

  • فقط جنبه های منفی تست رو بلدید بگید؟😕یکم نکات مثبتو بگید😑

  • من واقعاً نمی دونم کسی شمارو مجبور کرده بدون اطلاعات تست بسازین سوال ۴ و ۵ و ۹ اشتباه بود ، نه رو هم اگر با دقت فیلمو نگاه کنی یک نقش ریزی داره ، وقتی سیاره اش رو فتح می کردن داشت می جنگید ، اونم حشاب می شه ، باید می نوشتی جزو شخصیت های اصلی نبود ، جالب نبود دفعه بعد بیشتر دقت کن.خب دیزنی تو کار کارتونه چرا باید مارول استدیوز رو بخره؟؟؟؟؟

    • تو بی اطلاعاتی دیزنی مارول استادیوز رو خریده نمیدونستی؟!!دیزنی فقط کارتون نمیسازه همه کارست پس چرا فاکس رو خریده؟فاکس که فقط انیمیشن نداره

    • بقیه درسته من حواسم نبود ببخشید البته ۹ درست بود فکر کنم

    • عزیز من برو تو ویکی پدیا زیر مجموعه های دیزنی رو ببین نصف شرکتای دنیا هستن که خیلیاشونم انیمیشن نمیسازن و تو کار فیلمن😐

    • آقا فحش نده من خودم گفتم خریده دیگه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.