6 سال پیش 10 اسلاید 400 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (28)
  • از نخود کمتر افسرده ای ، نگران نباش به خاطر فشار قرنطینس 😁
    🌸❤لایک و کامنت فراموش نشه❤🌸

    هههههه

  • نمی خوام درمان بشم

  • نه افسرده ای نه افسرده نیستی یعنی ۵۰ درصد افسرده هستی 😉 نگران نباش ژیگر به خاطر فشار قرنطینس 🙃
    🌸❤لایک و کامنت فراموش نشه❤🌸

    خول آخه الان ۱ سال میشه قرنطینه ام 😐🙍

  • من کلا افسردم اخه خودم هم می دونم افسردم ولی بخاطده قرنطینه اگه ادم های دور و برت تو رو ناراحت کنن این توری همی شه

  • .نتیجه تست
    از نخود کمتر افسرده ای ، نگران نباش به خاطر فشار قرنطینس 😁
    🌸❤لایک و کامنت فراموش نشه❤🌸

    آره درسته واسه قرنطینه س 😂

  • افسرده شدیییییی (خاک عالم بر سرم ) نگران نباااااااااش من میدونم مشکلت چیه ، هر چی هست و نیس به خاطر این قرنطینه لامص‌ب هستش 😁 نگران نباش همه الان همینن🙃

    ناناصم دلت خوشه ها غم من عشقه لامصبه که سه ساله منو دارع زجر کش میکنه قرنطینه هم مفتش گرونه

    • وایی عزیزم 😢💔
      میدونم چی میگی درکت میکنم 💔

    • باشههه عجیجم ولی مطمئنم ۹۹٪ غمت قرنطینس😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝

    • باشه بابا تو راس میگی من که تو خونه نیستم که بگم قرنطینس 24 ساعته بیرونم
      ناراحت نشی ها نمیفهمی این چیزا رو دیگه😊

  • خيلى خوب بود😣افسرده ام ولى😂همونه ديگه از اين به بعد به خاطر افسردگيم تو داستانم ليدى باگ رو ميكشم خوبه😂ولى خب كلا افسرده نيستم😁و عاليييى

    • بخداها اون کارو کنی من میدونمو تو 😮😮😮😮

    • خب تستت گفت افسرده ام😈😈پس میکشمش😂😂حالا یه چیزی بگم راست میگن.قبل از اینکه منتشر کنم تپ ذهنم بود همه رو به گریه در بیارم و لیدی باگ رو تو پارت آخر بکشم راس میگم✌️😎اما بعدا گفتم اونجوری بشه همتون با خنجر و چاقو من رو بکشین ول کن نیستین😂😁

    • فقط اگه بخوای مرینتو تو داستانت بکشی😂🗡

    • میزنمتا 😱😱😱😱😱

  • نخود کمتر افسرده ای ، نگران نباش به خاطر فشار قرنطینس 😁
    🌸❤لایک و کامنت فراموش نشه❤🌸
    دقیقا👌👌

  • افسرده ام
    بخاطر قرنطینه نیست عزیزم به خاطر ی چیز دیگه اس
    باشه به بقیه تست هاتم سر میزنم

  • افسردم😔💔
    غمم قرنطینه نیس😭💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.