لیدی باگ: چشمامو باز کردم و دیدم کت نوار منو بوسید چند دقیقه همونطور موند بعد به خودش اومد و گفت. کت نوار: عاشقتم بانوی من ❤. لیدی باگ: کت نوار من من. کت نوار: تو چی. لیدی باگ: من عاشق آدرین آگراستم. کت نوار: چی من عاشقت بودم بی رحم تو قلب منو شکستی. لیدی باگ: کت نوار رفت منم رفتم.
مرینت: فردا رفتم سرکلاس و دیدم آدرین نیومده حال عجیبی داشتم و تا زنگ آخر داشتم بهش فکر میکردم. خانم بوستیه: مرینت نمیخوای پاشی بری خونه؟ مرینت: با صحبت خانم بوستیه به خودم اومدم و پاشدم و رفتم تو خونه همش عکسای آدرین و نگاه کردم. شب شد دیگه نتونستم طاقت بیارم پاشدم کیفمو برداشتم و رفتم خونه آدرین
مرینت: زنگ خونشون و زدم. ناتالی: بله. مرینت: سلام من همکلاسی آدرین هستم میتونم بیام تو؟ ناتالی: بله بیا تو. رفتم در اتاق آدرین و زدم. آدرین: سلام مرینت. مرینت: امم سلام خوبی. آدرین: ممنون مشکلی پیش اومده؟ مرینت: نه
فقط امروز نیومدی سرکلاس نگران شدم. آدرین: آها امروز حقیقتش حال نداشتم بیام. مرینت: آهان باشه. آدرین: بیا تو. مرینت: نه ممنون. آدرین: بیا تو دیگه. مرینت: باشه. مرینت: رفتم تو اتاق آدرین
مرینت: یه خمیازه کشیدم و گفتم وای دیشب نخوابیدم. آدرین گفت: منم نخوابیدم بیا باهم بخوابیم. مرینت: نه من برم دیگه. آدرین: نه بمون. مرینت: باشه. مرینت: اونشب باآدرین رو تختش خوابیدیم یه حس عجیبی داشتم اصن به تته پته نیوفتادم
فردا صبح. آدرین: مرینت پاشو مدرسه دیر میشه ها. مرینت اومدم رفتم مدرسه و 🤯
عالیییی 💜👌
خودت عالی که همه چیزو عالی میبینی عزیزم😘😘
داستانت بینظیره 😍🤩😍
ممنونم بهترین ♥💗
عالی بود
مرسی عزیزدلم 💋
عالیییییی
مرسی عزیزم 💝
عالی بود
ممنونم ازت 💗
عالی نبود 🤧... محشر بود 😍😍😍😍😍☺️☺️😻😻😻😻😻😻
مرسی عزیزم 🥰
عالیییببببببببی 🤩
واااییی ممنون😍
عالیی بود لطفا پارت بعدی رو حتما بزار خیلی داستانت خوبه 💝☺️♥️🍓🍒🌈
چشم گلم😍