خب خب خب ارمي ها بياييد ببينم چقدر جيمينا رو ميشناسيد ❤️❤️❤️من كه كامل ميشناسمش و ارمي هستم🥰❤️
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب خب خب ارمي ها بياييد ببينم چقدر جيمينا رو ميشناسيد ❤️❤️❤️من كه كامل ميشناسمش و ارمي هستم🥰❤️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اصلا نمیشناسیش
تعداد پاسخ صحیح8
تعداد پاسخ غلط2
درصد صحیحشما به 80% درصد سوالات پاسخ درست دادید
عزیزم خوبی ؟ من ۶ یا۸ ساله ارمیم وایسم حیمینه بعد فقط ۲ تا اشتباه داشتم
جیمین به ۳ زبان میتونه
اصلا نمیشناسیش
تعداد پاسخ صحیح7
تعداد پاسخ غلط3
درصد صحیحشما به 70% درصد سوالات پاسخ درست دادید
تو میشناسیش ؟ اصلا نمیشناسیش😐😐
با 1 غلط شناختی ازش ندارم؟؟؟؟؟؟ اقا یه سوال کی گفته قد جیمینا 174 ؟؟؟؟؟ بابا جیمینا قدش خیلی کوتاهه😐😑برو تحقیق کن بعد بیا تست بساز ایییییییی
الان قد م
جیمین ۱۷۵ هست اما اونموقعه که تو این پیام ونوشتی قدش بین ۱۷۰ تا ۱۷۲ یا۱۷۳ بود
شدم80%.....من دو تا اشتباه داشتم. میگه اصلا نمیشناسیش.یعنی چی؟؟؟😐😐
جیمین تو مهر ماه وارد 25 سال رو تموم کرد عزیزم
اسكل اولاً قدش 173 هست:/
من دوتا غلط داشتم نوشتی اصلا نمیشناسیش واقعا که 😕اگه کسی مثلا 9 تا یا 10 تا غلط داشت باید بزنی اصلا نمیشناسیش نه 2 غلط
مزخرف جیمین کی قدش 175 شد آخه🤬
بعدشم جیمین فقط به انگلیسی و کره ای مسلط نیست ژاپنی هم بلده
باهوشا ، قدش ١٧٣ هس^_^
یک : یک اشتباه از تو بود جیمین ۱۷۳هستش قدش /دو : وقتی دوتا غلط دارم چرا میگی اصلا نمیشناسی 😑😑بلد نیستی تست نساز 😑😑
دلم میخواد بهت بگم اینقدر گوه نخور 😑