خب... میخاهیم افسرده های واقعی را بپیداییم...":
13 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب... میخاهیم افسرده های واقعی را بپیداییم...":
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کی میدونه ما چی میکشیم؟
من تو هر تستی زدم نتیجه همشون افسرده هستی بود:(
تبریک میگویم فرزندددددد
یو دونت افسرده^-^
حالا برو خونتون/:
اوکی💫🍭
افسردگی شدید . کسی نمیدونه . 😞تنهام😢
افسرده ام شدید
بغل کردنت"
الهی بمیرم برات ک...چرا خو؟
بیا نانای کنیم باهم عیح؛-؛♡
گفت برو نانای کنننن......عیحیحیحییییییی
نینای نای
آی دونت افسرده😂😂تنکس فور تست😂😂
جون بابا خداردشکرگذاریم>-
کمی افسرده ای؛-؛
سعی کن اهنگای شاد زیاد گوش بدی و برقصی...
نانای نای
ایلاهی'-'
جون الن خدم میام بات نانای میکنم
تنکص فور نظر
لعنتي
دو ساعت داشتم با احساس تست ميدادم که نتيجه يه چيز احساسي در بياد بعد به من ميگي برم پاستيلم رو بخورم؟ :/
جررر/:
بیا بانانا بزن ددش'-'
نیستم
الهی شکر ک*-*