چرا این بخش وجود داره؟😐
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چرا این بخش وجود داره؟😐
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اگر میخوای لایک و بازدید زیادی داشته باشی تصور کن یا تست های جالب بساز
یا مثلا اینکه کدوم عضو بی تی اس ازت درخواست میکنه یا چیزای دیگه 💜🍷
تست میسازی یا نه؟
اره میسازم ولی خیلیییییی کم
امم آرمی هستی؟
اگه ارمی نبودم عکس تستم جیمین بود😑
فالوت کردم 🙂💔
قربون دستت🙂💔
فوش بلدی!
هرچی فوش بلدی بگو😹
از اون فوشای بد بگو😹
به تو فحش نمیدم ولی اینارو بلدم😂
گاو
فاکیو
چخ
خر
احمق
اسکل
چصخل
یا ابن موسی دیگه خیلی بلدم اینا کمی از فحش هام بود🤣🤣
مسخره کردی گاو فوشع خر فوشع😐💔
فوش 🔞 بدع😹💔
چند سالته!
اسمت چیع!
اهل کجایی!
من خودم خوزستانی ام
۱۴ سالمه
اسمم امینه
اهل تبریزم 😁
عا اوکی داداش امین🙂
دختری یا پسر!
پسرم اسمم هم امینه😐
خوش💜
من آرزو ام داداشم میشی🙂
اره داداشت میشم چند سالته🙂
۱۳ سالمه🙂
۱۳ سالمه🙂
کنم ۱۴ سالمه یه سال ازت بزرگترم😍
میگم داش تل داری!
اسمت چیع
امین😐