میخام خودمو معرفی کنممم
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میخام خودمو معرفی کنممم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
منم که بهت میلی میگم همیشه😁
بلی بلی
عاجی میشم شایا ۱۲
منم دقیقا مثل تو یک سال تو تستچی میچرخیدم تا کاربر شدم
منم آواعم😂💙 آجیت اونیم که بت میگه شیوی منما بیتربیت😂😂😂💙🫂
یااا اوی😂😂اینام اجیای گلممن👀💙💙💙
آجی میشی؟ ☺️
ستایش هستم ۱۴ ساله 💜
فالوت کردم فالوم کن 💜💜☺️
سلامم 😜
بعله که میشم🌛
منم شیوام ۱۳ سالمه 💞💞
خوشبختم عاجی😜🌛💞
منم خوشبختم آجی
سلاااام برر خواهر گرامی کیوی ) امروز داشتم به تهیونگ میگفت کیم وی به کیوی رسیدم هیچی دیگه از ابن به بعد اوونی جووننن تو رو کیوتچه و کیوی صدا میکنم ووووو اسمم زهرا اینجا بم میگن سوزی ۱۲ سالمه
واییییی چه کیوتتتت کیویV●ᴥ●V
منم که میدونی شیوا ۱۳ خوشبختمممم(。•̀ᴗ-)✧
عاخه چرا انقد کیوتیی؟🦋✨:)!º••
چون تو اجیمیییی😂💜💙💙💙
عاجی گفتی ۱۲ سالته؟
پس من نوناا به حساب میام 😂🙂💜
عاجی کوچولوی مهربون💙💙💜