5 سال پیش 8 اسلاید 39 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (14)
  • منم که بهت میلی میگم همیشه😁

  • عاجی میشم شایا ۱۲
    منم دقیقا مثل تو یک سال تو تستچی میچرخیدم تا کاربر شدم

  • منم آواعم😂💙 آجیت اونیم که بت میگه شیوی منما بیتربیت😂😂😂💙🫂

    • یااا اوی😂😂اینام اجیای گلممن👀💙💙💙

  • آجی میشی؟ ☺️
    ستایش هستم ۱۴ ساله 💜
    فالوت کردم فالوم کن 💜💜☺️

    • سلامم 😜
      بعله که میشم🌛
      منم شیوام ۱۳ سالمه 💞💞
      خوشبختم عاجی😜🌛💞

    • منم خوشبختم آجی

  • سلاااام برر خواهر گرامی کیوی ) امروز داشتم به تهیونگ میگفت کیم وی به کیوی رسیدم هیچی دیگه از ابن به بعد اوونی جووننن تو رو کیوتچه و کیوی صدا میکنم ووووو اسمم زهرا اینجا بم میگن سوزی ۱۲ سالمه

    • واییییی چه کیوتتتت کیوی⁦V●ᴥ●V⁩
      منم که میدونی شیوا ۱۳ خوشبختمممم⁦(。•̀ᴗ-)✧⁩

  • عاخه چرا انقد کیوتیی؟🦋✨:)!º••

    • چون تو اجیمیییی😂💜💙💙💙

    • عاجی گفتی ۱۲ سالته؟
      پس من نوناا به حساب میام 😂🙂💜
      عاجی کوچولوی مهربون💙💙💜

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.