قصد شیپ کردن ندارم! 😐 فقط یه چیزی دیدم خواستم نشونتون بدم! پس لطفا توی کامنتا دعوا راه نندازین! ایسگا هم نمی کنم 😐
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
قصد شیپ کردن ندارم! 😐 فقط یه چیزی دیدم خواستم نشونتون بدم! پس لطفا توی کامنتا دعوا راه نندازین! ایسگا هم نمی کنم 😐
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یعنی خاااااااااآک تو سر اونایی که اومدن تو نظرات گفتن این شیپه و واقعیت دارع
اصلا گیریم که واقعیت داشت درسته جیمین برا ما ارمیا مهمه خیلی هم مهمه اما این دلیل نمیشه که اونا بخاطر آرمی ها یا اصلا اعضای بلک پینک بخوان به آیدل هاشون زور بگن و بگن نباید برن تو رابطه
این خیلی احمقانس
ممکنه درست باشه ممکنه هم نباشه
بهرحال حتی اگه هم باشه این حق آیدل هاست که با دخترا یا پسرا ارتباط داشته باشن
خواهشا درک کنید و زود حاشیه نسازید
اصلا بزارن.. به من و شما چه ربطی داره؟ اونا میخوان رابطه داشته باشن.. آیدل ها هم احساس دارن! درک کنید.
با یه انگشتر؟ انگشتر منم خیلی اتفاقی با رفیقم ست دراومد یعنی الان اون دوست دختر منه یا من دوس پسر اون؟😂
واقعا کارتون احمقانه اس دوستان🤦🏻♀️
@JIMIN✯
وقتی میگم بلینکا تاکسیکن:
______
دقیقا
خب اتفاقی یک جور دارن برای همه چی باید حرف دد بیارین من خودم دوست دارم رابطه داشته باشن چون به هم میان ولی واقعیت نداره🙁
من شیپشون میکردم 🌚 الان هم میکنم و میگم این شیپ موفق عه
خیرررر
جیمین لاور ها حملههههه
خودمم هم رزی لاورم هم جیمین لاور
ببند در تالار اندیشه رو
عزیزم انقدر تو ایران محدودیت هست این کار ها عادی نیست که وقتی یک دختر و پسر چشماشون تو چشم هم میفته صد تا حرف در میارن
بچه ها بس کنید خودش توی پست گفته قصد شیپ نداره و الان شما که میگید ایدلا اینو ببینن ناراحت میشن پس کسی که این پست رو گذاشته هم با دیدن این کامنت ها ناراحت میشه
بعدشم این پست چه ربطی داهیون داشت همش دارید اسمشو میارید😐😐😐😐
اصلا نگا کنن آدم به آدم نگا نمیکنه من خودم هر جا باشم حداقل نگا هم به یه پسر یا بر عکس میفته این یه چیز عادیه یعنی چی همو نگا میکنن
اونموقع دختر یا پسری اگه یه انگشتر مشترک داشته باشن و همدیگر رو نشناسن چیزی خیلی عادیه پس
خبری بین جیمین و رزی نیس