6 سال پیش 10 اسلاید 164 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (239)
  • بچه ها من خیلی بدم از کامیلا میاد

  • عاجی،کاترینم:)
    چقدر خوب بود اون موقع ها:)
    دلم خییلی خییلی برات تنگ شدهه:)

  • راستی من خیلی شکست عشقی خوردم که سیندرلا سر کاری بود

  • واقا نمیدونم چرا ازدواج نمیکنن
    تستت عالی بود عالی

  • خبر دارید که کامیلا گفته قراره نماد طرفدار هاشو به افتابگردان تقییر بده؟
    الان داده؟

    • شایعه بوده:)

    • نه ، شايعه نيست

  • سلام عشخممممممم😍😍😍
    خوبی نفسم؟
    وای ک چقد دلم برات تنگ شدح بودددد😭😭😭❤

    • واییی عاجی ت خوببییی؟؟
      من بیشترر🥺💋
      منم خوبممم ت چطورر؟؟

    • ت خوب باشی منم خوبم😽❤

  • سلام عاجی خوبی؟همین الان یه خبر فوری تو اینستا دیدم😯 نمی‌دونم واقعیت داره یا نه ولی بنز شانو دزدیدن😯

  • راستی عاجی پینترستت مشکلش حل نشدع هنوز؟

    • نه عاجی البته من دارم ها ولی اگه بهم پیام بدین پیامش برای بابام میره🙂💔

    • باشه عاجی🤩
      QUEEN

    • فقط عاجی میشه پروفتم بگی آخه کلی با این اسم بود 😂

    • عاجی عکسه پروفایله تستچیمه😘

    • الان میبینم عاجی😘

  • راستی آجی گرمی دوشنبه برگزار میشه 😍😍😍😍😍دن درن دیش دن درن دن درن دیش دن درن💃💃💃😃😃😄😄✌️✌️
    البته چهار و نیم صبح 😐😕
    ولی یه چزیییییییی،توی تیلیغاتش کامیلا و بیلی هم بودننننننن 😄😄😄😄😄😄😄 دن درن دیش دن درن دن درن دیش دن درن 😃😃😃😃😃😃

    • عاجی من کامنت دادم منتشر نشد:///😐💔
      وااای ارعععع من خیلییییییی خوشحالممممم فرداست گرمی منم دارم از خوشجالییییی میمیرم💃🏻💃🏻کامیلا فک کنم اجرا داشته باشه بیلی هم که مطمئنم اما شان رو مطمئن نیستم🥺 راستی عاجی آهنگه 305 شان رو گوش دادی؟؟ خیلیییی قشنگه فک کنم از همه آهنگاش بهتررر باشه🥳🥳🥳

    • صل عاجو خیلی وقت بود اینجا نیومدع بودم 😹

      آرع منم فکر میکردم کامی اجرا دارع ولی نداشت 😿
      ولی ب جاش بیلی ترکوند😻😻😻

      وای نع نگوشیدم الان میرم بگوشم‌💜💜🍫

    • حتما بگوش عاجی خیلی خوبه💜💜💜

  • وایییییی عاجیییی پست و استوری شانو دیدی؟؟؟؟؟عررررر دارم دیوونه میشم.توی استورش خودش و کامیلا بود😍😍😍😍😍😍😍😍 پستشمدعکس خودش و کامی بود و تولدشو به طرز فوق کیوتی تبریک گفت 😍😍😍😍😍😍

    • واااایییییییی ارععععع عاجیییییی من که غششش کردم اون موقع که دیدم😭😍😭 خیلی قشنگ بود از فرقه کیوووت هم گذشته بود🥺😍

    • آرههههه از فوق کیوت هم گذشته بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.