5 سال پیش 6 اسلاید 496 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (10)
  • منم عاشق جیهوپم😍🎈

  • من تموم عوض های بی تی اس رو دوست دارم درسته ادم ها بعضی هاشون نقص های زیبایی دارن من خودم هم خدایی خیلی معمولی هستم اما جی هوپ و اعضا بی تی اس خیلی خوشتیپ هستند واقعا می گم اونها خیلی عالی هستند همیشه نباید یه انسان صورت بی نقصی داشته باشه اگه هم نداره شاید خدا برای اون یه استعداد و توانایی خاصی داده که من می گم جی هوپ خیلی رقصش خوبه و خیلی عالی می خونه و ادم شیرینی هست

  • منم دوسش دارم چون همیشه وقتی خیلی هیت بهش میدیم یا هرکاری همیشه همیشه خودش رو اینطوری معرفی میکنه
    im your hope
    your my hope
    im jjjjj-hope
    ارمی ها میفهمن چطوری بخونن😂

  • 😳👌👏👏👏👏👏👏
    دقیقا این حس من به همه اعضاست🥺😢

    • 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

    • 😢🤘🏻😐(اصلا قفلی زدم رو😐🤘🏻)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.