خب خب من ی ارمی هستم بایسم جیهوپه و بد جور دوسش دارم اینجا بهتون میگم چرا انقدر دوسش دارم
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب خب من ی ارمی هستم بایسم جیهوپه و بد جور دوسش دارم اینجا بهتون میگم چرا انقدر دوسش دارم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
منم عاشق جیهوپم😍🎈
من تموم عوض های بی تی اس رو دوست دارم درسته ادم ها بعضی هاشون نقص های زیبایی دارن من خودم هم خدایی خیلی معمولی هستم اما جی هوپ و اعضا بی تی اس خیلی خوشتیپ هستند واقعا می گم اونها خیلی عالی هستند همیشه نباید یه انسان صورت بی نقصی داشته باشه اگه هم نداره شاید خدا برای اون یه استعداد و توانایی خاصی داده که من می گم جی هوپ خیلی رقصش خوبه و خیلی عالی می خونه و ادم شیرینی هست
منم دوسش دارم چون همیشه وقتی خیلی هیت بهش میدیم یا هرکاری همیشه همیشه خودش رو اینطوری معرفی میکنه
im your hope
your my hope
im jjjjj-hope
ارمی ها میفهمن چطوری بخونن😂
اره😂😂
😳👌👏👏👏👏👏👏
دقیقا این حس من به همه اعضاست🥺😢
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
😢🤘🏻😐(اصلا قفلی زدم رو😐🤘🏻)