ری اکشن بی تی اس وقتی از عصبانیت گوشیشون رو پرت میکنی
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ری اکشن بی تی اس وقتی از عصبانیت گوشیشون رو پرت میکنی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
جانگکوک اگر با یه شیرموز حاله من بهترین شیرموزهای ایران رو درست میکنم
میگم ها من عاشق شیر کاکاو هستم ...................................خودتان امیدوارمفهمیده باشید چ میگویم دیگر
عالییییییییییییی بودد
منووووون
کوکی کجایی ک ببینی به خاطرت
عاشق شیرموز شدم😐❤🥺🤣
منم قبلا عاشق شیر موز نبودم 😅
سلام ، حسنام ۱۱سالمه تازه اومدم اجی میشی ؟ 🙄
من برم شیرموز رو درست کنم تا شب رو کاناپه نخوابیدم🔪😐
باشه واسه منم ددرست کن میسی
خیلی ممنونم اصن احساساتم جریحه دار شد از شدت پرسیدن علت عصبانیتم! دمپایی من کو؟
جیمین لاور جمع هستم
سیس میشی؟ من آهوم 11سالمه