بیا اینجا بکلیک و ببین چه ادمی هستی .
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بیا اینجا بکلیک و ببین چه ادمی هستی .
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
از کجا میدونستی :)
اشتباه بود زده بود که برونگرایی ولی من فوقالعاده درونگرام
درونگرا و کیوت ^^ اروم و مهربونی ولی منطق مهم تره . دوست دار خانواده ^^ دوست نداری نزدیکانتو از دست بدی ۷-۷ واقع بین
احتمال میزنم
ام بی تی ای : ISTJ
آفرین دلسته😝
درونگرا و کیوت ^^ اروم و مهربونی ولی منطق مهم تره . دوست دار خانواده ^^ دوست نداری نزدیکانتو از دست بدی ۷-۷ واقع بین
احتمال میزنم
ام بی تی ای : ISTJ
اشتباهه من INFPهستم
برونگرا ، دوستدار کتاب ، ادم مهربونی هشتید ولی به منطق بیشتر اهمیت میدی (ممکنه بعضی وقتا خیلی ترسناک بشی ) دوست داری کارات به موقع باشه
احتمال میزنم
ام بی تی ای : ENTJ
همش درست بود فقط تایپ mbti من enfp عه
Istjولی منinfpام
Enfj ام ولی هرچی گفتی درباره م درست بود
برونگرا ، دوستدار کتاب ، ادم مهربونی هشتید ولی به منطق بیشتر اهمیت میدی (ممکنه بعضی وقتا خیلی ترسناک بشی ) دوست داری کارات به موقع باشه
احتمال میزنم
ام بی تی ای : ENTJ
خب نه من تایپ ام بی تی ایم entp هست.
کارنامه تست
شما به سوالات تست پاسخ دادید
تعداد پاسخ صحیح5
تعداد پاسخ غلط5
درصد صحیحشما به 50% درصد سوالات پاسخ درست دادید
آمار7% شرکت کنندگان این نتیجه را کسب کردند.
نتیجه تست
درونگرا و کیوت ^^ اروم و مهربونی ولی منطق مهم تره . دوست دار خانواده ^^ دوست نداری نزدیکانتو از دست بدی ۷-۷ واقع بین
احتمال میزنم
ام بی تی ای : ISTJ
همش درسته🥺🤤