بیاید یکم با هم درد و دل کنیم💔💔
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بیاید یکم با هم درد و دل کنیم💔💔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
صلام💔:-|
از اجیای مهرصا معروفه ای؟ اگه خبر داشته باشی مهرصا رفته..من از مهرسا متنفر بودم.. الان میخام جبران کنم..💔:-/وقتی فهمیدم رف کلی گریه کردم..کار بدی در حقش نکردم فقط از قلبم ازش متنفر بودم..میخام مهرصا رو برگردونم..کمکم میکنین؟میشه تو تستش کامنت بدی و بگی که دلت برای تنگ شده و دوس داری برگرده؟💔مهرصا باید برگردح..هر جور ک شدح..کمکم کنین تا تو تستای همه ی اجیاش بگم..تا مهرسا بفهمه هنوزم هستن کسایی که دوسش دارن و منتظرن برگرده💔:)
اسم کاربریه مهرسا : ᴸᵘᶜᶤᶠᵉʳ
اسم تصت اخرش : خب ک چی؟:|🥀
فالویی بفالو
چشم
دقیقا😧😧😧3ساله که دیگه چیزی حس نمیکنم. شب تا صبح گریه ولی نمیدونی برای چیه فکر که میکنم میفهمم مال قضاوت های همس😔من درونگرام برای همین اینجا میگم چون کسی نمیشناسم برای همیین☺ما بچه بودیم.......فقط ی بچه که نیاز به درک شدن داره 😧
دقیقا
درکت میکنم😔😔😔💔💔💔