میخوای بدونی کدوم گروه برنده میشه؟🤔 بی تی اس یا بلک پینک؟🤨 پس این تست رو انجام بده😀
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میخوای بدونی کدوم گروه برنده میشه؟🤔 بی تی اس یا بلک پینک؟🤨 پس این تست رو انجام بده😀
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
قطعاااااااااااااااااا بی تی اس چون رفتم نگاه کردم بی تی اس ۲۰ نفر از بلک پینک جلو تره
من یه آرمی ام ولی دلیلی برای هست دادن به بلک پینک نمیبینم اونا هم واقعا تلاش میکنن و من ازشون خوشم میاد ولی با این که بلک پینک کارش حرف ندارن ولی با افتخار BTS
با افتخار بلک پینک 🖤🩷
بلک پینک💯
بلک پینک
معلومه بی تی اس🇰🇷💜
قطعا بی تی اس
من با افتخار یه بلینک هستم ولی به بی تی اس هیت نمیدم چون امممم... به نظرم یکم بامزه هستن
به نظرم همه ی گروه ها تلاش کردن و لایق افتخار هستن
بلک پینک
بلک پینک
ولی من هیت نمیدم❤
بی تی اس و دوست ندارم بنظرم خوشگلن